امروز"شنبه 25 آبان ماه 92"؛

شدت "بارش"ها در سواحل جنوبی "دریای خزر"/"تهران"، ابری، در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده

امروز بر وسعت و شدت بارش در سواحل دریای خزر افزوده می شود و دریای خزر مواج خواهد بود و فردا نیز، بارش های پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر و شمال شرق و شرق رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بر اساس پيش بيني هاي، سازمان هواشناسی کشور،بر وسعت و شدت بارش در سواحل دریای خزر افزوده می شود و دریای خزر مواج خواهد بود و در همین روز برخی مناطق شمال غرب کشور نیز شاهد بارش برف و باران هستند و همچنان در بخش هایی از جنوب شرق و تنگه هرمز رگبار و رعد و برق  پراکنده و وزش باد ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، فردا بارش های پراکنده  در سواحل جنوبی دریای خزر و شمال شرق و شرق رخ خواهد داد و در این روز رگبار و رعد و برق  و وزش باد در خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی می شود.


لازم به ذکر است، فردا خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود و از روز دوشنبه تا روز های پایانی هفته با استقرار سامانه بارشی فعالی، در جنوب غرب کشور، بارش های شدیدی در استان های خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر رخ خواهد داد و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده وزش باد نسبتا شدید  همراه با کاهش محسوس دما برای شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 18 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 13 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار