کریمی خبر داد؛

احتمال تعطیلی مجدد مدارس و ادارات دولتی در صورت تشدید آلودگی هوا

معاون عمرانی استانداری تهران از احتمال تعطیلی مجدد مدارس و ادارات دولتی در صورت تشدید آلودگی هوا تعطیلی خبر داد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به گزارشات واصله از سازمان هواشناسی و حفاظت از محیط زیست، وضعیت آلودگی هوا در استان تهران رو به کاهش است اما در صورت تشدید آلودگی هوا، تعطیلی مجدد مدارس و ادارات دولتی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مصوباتی که در کمیته اضطراری کاهش آلودگی هوا مبنی بر افزایش محدوده طرح زوج و فرد از در منازل، عدم فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی و تعطیلات مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها تصویب شد، شاهد کاهش آلودگی هوا در استان تهران بودیم.
 
کریمی با بیان اینکه آلودگی هوا از معضلات جدی استان تهران است، گفت: مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا تا اطلاع‌ ثانوی لازم‌الاجرا بوده و بعد از تعطیلات لغو نمی‌شود بنابراین شهروندان برای کاهش آلودگی هوا همکاری لازم را داشته باشند.
 
معاون عمرانی استانداری تهران تأکید کرد: در صورت تشدید وارونگی هوا و ذرات کمتر از 2.5 میکرون، جلسه اضطرار در استان تهران تشکیل و نسبت به اتخاذ تصمیمات جدید اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسمان
۱۵:۲۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۲
من 12سالم است اما به خاطر تعطیلی نمی گویم به خاطر بقیه می گویم واقعا هوا الوده است در مدرسه همه بیمار شدن خواهشا سه شنبه و چهار شنبه را تعطیل کنید تورو خدا
آخرین اخبار