برنامه اين هفته "افق" سيماي انگليسي شبكه سحر، ضمن پرداختن به همايش باران غدير، حال و هواي سوگواري سالار شهيدان حضرت اباعبداله الحسين(ع) را دارد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه بين المللي رسانه ملي، در اين برنامه، پلاتوي مجري به موضوع عاشورا و قيام امام حسين(ع) و يارانش در كربلا، رشادت‌هاي حضرت عباس (ع) و فداكاري‌هاي ايشان براي برادرش امام حسين(ع) و پيام اصلي اين رويداد به مسلمانان و آزادگان جهان اختصاص خواهد داشت.
 
بخش گزارشي برنامه اين هفته "افق" نيز به مرور چهارمين همايش بين‌المللي باران غدير پرداخته و گفت و گوهايي با دبير همايش و 2 نفر از مهمانان شركت‌كننده در آن انجام داده است.
 
اين همايش 12 تا 15 آبان ماه سال جاري در تهران و مشهد برگزار شد و طي آن، شاعران و نويسندگان مسلمان و ساير اديان از جمله مسيحي، بودايي، برهمن و زرتشتي از 15 كشور آسيايي و شمال آفريقا، به بيان عشق و علاقه و ارادت خود به حضرت علي(ع) و امام حسين(ع) و دو واقعه عظيم "غدير" و "عاشورا" با زبان شعر پرداختند.
 
نوحه و مرثيه سرايي در سوگ سيدالشهدا(ع) و معرفي سايت "پورتال عاشورا" از سايت هاي زيرمجموعه مجمع جهاني آل البيت نيز از ديگر آيتم‌هاي برنامه "افق" است.
 
مريم حق جو اجرا و سحر حق جو و فرهاد وفاجو گويندگي متن اين برنامه را بر عهده دارند.
 
اين برنامه به تهيه كنندگي حسين خروجي امشب شنبه 25 آبان ماه ساعت 23:59 به وقت تهرا ن به مدت 30 دقيقه پخش مي‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار