نماینده دانشگاه علوم اقتصادی تهران گفت: دانشگاه علوم اقتصاد تهران دوره رایگان ضمن خدمت مالیات برارزش افزوده را در سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، محمدعلی کریمی اظهار کرد: این دوره به مدت هشت ساعت و با مجوز معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهوری در این استان برگزار می شود.

وی افزود: در راستای اجرای ماده 37 قانون مالیات بر ارزش افزوده، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قوه مجریه، دانشگاه علوم اقتصادی (به عنوان تنها دانشگاه تخصصی در عرصه اقتصاد) مجری آموزش این قانون در سراسر کشور انتخاب شد.

وی ادامه داد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این دانشگاه برنامه‎ریزی‌های مختلفی برای تحقق حماسه اقتصادی را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر بیش از 260 هزار نفر در کشور مورد آموزش دوره‌های ضمن خدمت مالیات بر ارزش افزوده این دانشگاه قرار گرفته‌اند.

نماینده دانشگاه علوم اقتصادی تهران خاطر نشان کرد: این دوره‎ها توسط اساتید متخصص در زمینه اقتصاد در استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است و در این کارگاه‌ها تمامی مبانی، قوانین، راهکارها، مشوق‎ها و معافیت‎های مالیاتی به ذی‌نفعان این قانون گفته می‎شود.

کریمی افزود: دانشگاه علوم اقتصادی تهران در سیستان و بلوچستان نیز با همکاری استانداری، اداره کل امور مالیاتی، سازمان صنعت و معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و به ویژه نمایندگان این پروژه در اصناف و ادارات، دوره‌های مختلفی برای اقشار مختلف برگزار کرده است./س

برچسب ها: دوره ، رایگان ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.