بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال مشکلات مالی در استقلال هم چنان ادامه دارد بطوریکه فقط 6 بازیکن پولشان را دریافت کرده‌اند.

حنیف عمران زاده، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال استقلال مثل اول فصل چند تیکه شده که برخی از بازیکنان مصدوم، برخی در اختیار تیم ملی و گروهی کم در تمرینات حضور می یابند که اصلاً شرایط خوبی نیست.

وی افزود: این وضعیت خوب نیست ولی چاره ای نداریم باید با این شرایط سوخت و ساخت و می‌دانید در این شرایط تمرین می‌کنیم که قطعاً نمی‌توان تمرین موفقی داشت.

عمران زاده اظهار داشت: متأسفانه تعداد بازیکنان ما این قدر کم است که حتی به تعداد نفرات کادر فنی هم نمی‌رسد ولی با این شرایط از تمرینات دست بر نمی‌داریم.

وی با اشاره به اوضاع مالی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مشکلات مالی استقلال همچنان ادامه دارد بطوریکه فقط 6 بازیکن پول‌شان را گرفته‌اند و بقیه اعضاء همچنان منتظر دریافت هستند که امیدواریم با روشن شدن وضعیت ورزش کشور عملاً استقلال و پرسپولیس از این بلاتکلیفی رها شوند.

عمران زاده که به تیم منتخب آسیا راه‌یافته بود اضافه کرد: از اینکه به عنوان یک ایرانی به تیم منتخب آسیا دعوت شده‌ام خوشحالم و امیدوارم برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار