اعضای مجلس شورای اسلامی امروز به محمود گودرزی برای پذیرفتن پست وزارت ورزش و جوانان رأی اعتماد دادند.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با این اتفاق و انتخاب وزیر ورزش و جوانان فدراسیون‌ها از بلاتکلیفی در آمدند.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: فدراسیون‌ها در طول ماه‌های اخیر که وزارت خانه با حضور سرپرست اداره می‌شد، کارهای خود را طبق برنامه انجام می‌دادند ولی بسیاری از مسائل به سیاست کلان وزارت خانه باز می‌گردد و خوشحالم که امروز تکلیف وزیر روشن شد.

وی تصریح کرد: رؤسای فدراسیون حال می‌دانند که سال آینده وزیر چه دیدگاهی دارد و از این رو از بلاتکلیفی خارج شدند، این بلاتکلیفی اگر ادامه پیدا می‌کرد لطمه سنگینی به ورزش کشور وارد می‌شد. ایران در مسابقات آسیایی دوره گذشته جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد اگر به این وضعیت پایان داده نمی‌شد حفظ جایگاه چهارمی با مشکل مواجه می‌شد.

**گودرزی از جنس ورزش است

وی در خصوص انتخاب گودرزی اظهار داشت: وی از تحصیل کرده‌های ورزش محسوب می‌شود و در دانشکده تربیت بدنی یا به عنوان رئیس و یا معاون فعالیت داشته، طبیعی است که وی با فضای کاری جوانان و ورزش آشناست. خوشبختانه نمایندگان مجلس خارج از مباحث سیاسی ثبات را در ورزش حاکم کردند.

حال مسئولان فدراسیون‌ها در سایه این ثبات کارها و برنامه‌هایشان را هماهنگ می کنند و برای بازی‌های آسیایی حضور موفق در آن اهداف خود را تعیین و دنبال خواهند کرد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: رؤسای فدراسیون‌های برخی رشته‌های ورزشی مثل والیبال، فوتبال و بسکتبال که باید در مسابقات جهانی شرکت کنند از امروز که ثبات در ورزش کشور حاکم شد برنامه‌ها را با آرامش تنظیم و اجرا می کنند.

***درایت نمایندگان را به همراه آورد

وی یادآور شد: گودرزی از چهره‌های ورزش و از جنس ورزش است. وی عمر کاری خود را در ورزش گذرانده و می تواند به ورزش کشور کمک‌‍ های زیادی کند. خوشبختانه با درایت و توجه ویژه نمایندگان مجلس آرامش و ثبات به ورزش بازگشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، جوانان ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار