بازیگر نقش ˝خاله رویا˝ در برنامه کودک معتقد است شهرستان خوی قابلیت تبدیل شدن به یک منطقه درجه یک توریستی - فرهنگی را دارد.

"آزیتا رضایی" بازیگر نقش ˝خاله رویا˝ در برنامه کودک شبکه دو سیما در حاشیه جشن بزرگ کودک که در شهرستان خوی برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طبیعت شهر خوی در فصل پاییز را من درهیچ شهری ندیدم و این یک پتانسیل برای خوی محسوب میشود.

خاله رویا به مناطق توریستی خارج از کشوراشاره کرد و گفت: درکشور های خارجی وحتی برخی مناطق داخلی از هیچ چیز یک منطقه توریستی می سازند اما من در تعجب هستم که خوی با توجه به دارابودن طبیعتی بکر و وجود آرامگاه شمس تبریزی و پوریای ولی مورد کم توجهی مسئولان امرقرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت فرهنگی خوب خوی تصریح کرد: من مطمئنم درآینده ای نه چندان دور خوی با تلاش مسئولان تلاشگرش و معرفی بزرگانی چون آیت الله خویی ، شمس تبریزی و پوریای ولی در کشور و در سطح بین المل و اجرای برنامه هایی چون مشاعره دکتر"آذر" که خودم نیز بیننده آن بوده ام و برگزاری چنین جشن هایی میتواند به یک شهر کاملاً تاریخی فرهنگی و علمی تبدیل شود./س


برچسب ها: فرهنگی ، کودک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.