سرمربی تیم کشتی آزاد رستم کلا گفت:با وجود آنکه تنها دو روز قبل از وزن کشی دیدار مقابل کفایتی خراسان رضوی تیم ما بسته شد اما نتیجه خوبی مقابل این تیم گرفتیم.

سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به این که اتفاقاتی رخ داد که مجبور شدیم در لحظات پایانی درجمع تیم های لیگ برتری قرار بگیریم در هفته نخست رقابت سختی را مقابل تیم کفایتی خراسان پیش رو داشتیم که به لطف خدا در نهایت پیروز میدان شدیم.
 
وی تصریح کرد:کشتی گیران تیم ما تازه روز سه شنبه (15 آبانماه)قراردادهای خود را به ثبت رساندند،4 شنبه صبح به سمت مشهد رفتیم و عصر پنج شنبه در مراسم وزن کشی برای دیدار برابر تیم گروه ساختمانی کفایتی خراسام رضوی شرکت کردیم یعنی به هیچ عنوان فرصتی برای تمرین مناسب را نداشتیم اما بچه ها طبق همان نکاتی که به آنها گفتیم کشتی گرفتند و خوشبختانه در نهایت نتیجه تیمی نیز به سود ما شد.
 
دارنده مدال طلای جهان افزود:باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که در هفته نخست همیشه کشتی گیران ضمن آنکه آمادگی چندانی ندارند به لحاظ روحی نیز با استرس هایی روبرو هستند اما بچه های ما خیلی خوب توانستند خود را با شرایط وفق دهند،به همین منظور به غیر از ایمان محمدیان در وزن 74 کیلو گرم و صابر امامقلی پور در وزن 84 کیلو گرم که در حد خود نبودند سایر آزاد کاران عملکرد مطلوبی داشتند.
 
دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سوال که آیا کشتی گیر خارجی هم به ترکیب تیم اضافه خواهد شد گفت:حقیقت امر این است که ما برای آنکه بخواهیم در جمع مدعیان قرار بگیریم وبه دور بعد صعود کنیم به دو یا 3 کشتی گیر خارجی نیاز داریم به همین منظور مقدمات کار را نیز انجام     داده ایم اما این که بتوانیم آنها را جذب کنیم بستگی به بودجه و اسپانسر تیم دارد.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم همین طور که مسئولان شهر رستم کلا با تلاش خود شرایط شرکت این تیم را در لیگ برتر فراهم آوردند در ادامه نیز برای حضور پرقدرت در مسابقات اقدمات حضور کشتی گیران خارجی را نیز فراهم کنند تا در نهایت بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
 
محمدی درباره این سوال که چرا با وجود آنکه در هفته نخست لیگ تیم رستم کلا میزبان نبوده این هفته هم میهمان تیم استیل آذین است گفت:با توجه به این که تیم ما و گاز مازندران پس از قرعه کشی حضورشان در لیگ قطعی شد،سازمان لیگ برای طبق برنامه ریزی قبلی عمل کرد به همین دلیل علی رغم آنکه در هفته نخست میهمان بودیم در این هفته نیز در تهران به مصاف تیم استیل آذین خواهیم رفت.
 
وی در خصوص دیدار این هفته مقابل استیل آذین نیز اظهار داشت: برای ما فرقی ندارد میزبان باشیم یا میهمان، در هر مسابقه فقط و فقط به فکر پیروزی هستیم.هر چند تیم استیل آذین از مدعیان این دوره از مسابقات لیگ است اما برای شکست این تیم نیز برنامه داریم.
 
در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم هیأت کشتی رستم کلا با نتیجه 5 بر 2 میزبان خود گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی را شکست داد و در هفته دوم نیز رستم کلا میهمان استیل آذین ایرانیان خواهد بود.
 
گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی 2 – هیئت کشتی رستم کلا 5 (اسامی تیم گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: فرید دژم خوی یک – علی حاج آقا نیا 4 - برنده
60 کیلوگرم: مسعود محمودی صفر – سید احمد محمدی 7 - برنده
66 کیلوگرم: علی اصغر جبلی 4 – نیما الهی 4 - برنده
74 کیلوگرم: علیرضا قاسمی 5 - برنده – ایمان محمدیان صفر
84 کیلوگرم: رضا بیات 6 - برنده – صابر امامقلی پور صفر
96 کیلوگرم: امیر محمدی صفر - عباس طحان 7 - برنده
120 کیلوگرم: هومن شیدا یک- جعفر شمس ناتری 4 - برنده
مربیان کفایتی خراسان: رضا رمضان زاده – حسین تاتاری سرپرست: حمید قشنگ
مربیان هیئت کشتی رستم کلا: سید مراد محمدی – دمیرکلائی سرپرست: اسماعیل انوار

انتهای پیام/



برچسب ها: محمدی ، کشتی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار