بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه شریف و محکوم کردن تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه شریف و محکوم کردن تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هدفی که دولت‌های غربی و آمریکا در مذاکرات دنبال می‌کنند تعطیلی کامل فعالیت‌های هسته‌ای ایران می‌باشد که نمود واقعی این قضیه در نتایج مذاکرات اخیر قابل مشاهده است همان‌طور که در ادوار قبلی نیز این مسئله را ثابت کرده‌اند. لذا بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی از حرکت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف را در ایجاد حلقه انسانی پیرامون سایت فردو حمایت کرده و همراهی خود را با این حرکت اعلام می‌نماییم.

بی‌شک این تجمع هوشمندانه اقدامی به جا در راستای حفظ موفقیت‌های به دست آمده اخیر در زمینه هسته‌ای بوده که به نمود استقلال مردم ایران اسلامی تبدیل شده، می‌باشد و اعلام حمایت از مواضع هسته‌ای کشور است.  

همچنین طی این بیانیه اقدام اتحادیه اروپا در تحریم‌های مجدد اتحادیه اروپا را محکوم کرده و این اقدامات را سدی در برابر به نتیجه رسیدن مذاکرات می‌دانیم و همان‌طوری که امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از مدت‌ها پیش تاکید کرده‌اند این اقدام مهر تاییدی به نتیجه بخش نبودن مذاکرات می‌باشد و تاییدی برخوش بین نبودن ایشان به مذاکرات می‌باشد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار