"حجةالاسلام والمسلمین سید عبدالله حسینی" گفت: هنگامیکه تابلوی ظهر عاشورای فرشچیان را دیدم تحت تاثیر آن شعری سرودم.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛نشست عاشورا در شعر و ادب فارسی عصر روز یکشنبه در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی با حضور "علیرضا قزوه"، "مرتضی امیری اسفندقه" و "سید جواد شرافت" شاعر برگزار شد.

در این مراسم "حجة الاسلام و المسلمین محمد جواد زمانی" شاعر گفت: این محفل که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در توسعه فرهنگ عاشورایی قدم برمی‌دارد داریم می‌بینیم با وجود گذشت سالهای زیادی از حماسه عاشورا هر سال جلوه تازه‌ا ی از حماسه عاشورایی در بین مردم ما و جهان شکوفا می‌شود.

در ادامه مراسم "حجة الاسلام والمسلمین محمد جواد زمانی"، "محمد رفیعی"، "علیرضا قزوه"، "سید جواد شرافت" به شعرخوانی پرداختند همچنین در این مراسم تیزری درباره هفته کتاب و کتاب‌خوانی پخش شد همزمان این مراسم از طریق رادیو کتاب برای شنوندگان رادیو کتاب پخش می‌شد.

در ادامه مراسم "حمیدرضا برقعی"، "مرتضی امیری اسفندقه"، "انسیه سادات هاشمی"، "حسن بیاتانی"، "فاطمه نانی‌زاده" به شعرخوانی پرداختند همچنین در این مراسم، "حجة الاسلام والمسلمین سید عبدالله حسینیگ شاعر گفت: 22 سال پیش تابلوی اعجازآمیز فرشچیان رونمایی شد هنگامیکه تابلوی ظهر عاشورای فرشچیان را دیدم تحت تاثیر آن شعری سرودم.

در پایان مراسم "حجة الاسلام والمسلمین سید عبدالله حسینی"، "محمد میرزایی"، "سودابه مهیجی"، "مجتبی سپید"، "سلیمان نوراللهی" به شعرخوانی پرداختند همچنین در این مراسم" علی انسانی" شعرخوانی و مدیحه سرایی کرد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: شعر ، سروده ، فرشچیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار