از اواخر امروز با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی کشور، طي روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش قابل ملاحظه در سواحل شمالی و کاهش دما در شمال شرق خواهیم داشت و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"دوشنبه 27 آبان ماه 92" سامانه بارشی در جنوب و جنوب غرب و از اواخر امروز علاوه بر این مناطق، غرب کشور را در بر گرفته و سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد می شود همچنین شدت بارش ها امروز در استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و فردا در استان خوزستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد است.

براساس این گزارش، از اواخر فردا و طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه سامانه فوق نیمه غربی را تحت تاثیر قرار داده و در نقاط سردسیر بارش برف رخ خواهد داد و همچنین روز جمعه این سامانه در نیمه جنوبی فعال خواهد بود.



لازم به ذکر است، از اواخر امروز با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش قابل ملاحظه  در سواحل شمالی و کاهش دما در شمال شرق خواهیم داشت و دریای خزر نیز در این مدت مواج است و در ساعات آینده نیز بارش پراکنده در شمال شرق و سواحل غربی خزر و ارتفاعات مرکزی رخ می دهد.

شایان ذکر است، در دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است و همچنین امروز و فردا شرایط برای انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی فراهم است از این رو پیش بینی می شود که در این مدت کیفیت هوا و دید افقی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاهش یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 16 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار