مربی اسبق تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص مسائل پیش آمده پیرامون این رشته در روزهای اخیر به بیان صحبت هایی پرداخت.

علیرضا کتیرایی مربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص نتایج گذشته تیم ملی که در  اسپانیا به دست آمد اظهار داشت: به هر حال نتیجه ای که در اسپانیا بدست آمد بسیار بد و اسف بار بود، با توجه به هزینه ای که برای اردوهای تیم ملی شد و نفراتی که در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار داشت نتیجه می بایست خیلی بهتر از اینها  میشد. بنده معتقدم که نتیجه حاصله به هیچ وجه در حد و شان نام ایران و کاراته کاهای ما نبوده است.

وی افزود: نتایج ضعیف تیم ملی در اسپانیا دلایل مختلفی چه از لحاظ فنی و چه حواشی پیش آمده دارد. در این چند روز اخیر کارشناسان مختلفی  به مشکلات فنی اذعان داشتند و انتقاداتی را نسبت به  کادر فنی تیم ملی لحاظ کرده اند ولی متاسفانه افزودن به این مشکلات فنی، مشکلات  حاشیه زیادی پیرامون تیم ملی  و کاراته کاهای کشورمان وجود داشت که متاسفانه و شگفتانه باعث و بانی این حواشی خود نفرات کادر فنی بودند.

کادر فنی حواسش به کارش باشد نه حواشی

کتیرایی در ادامه گفت: متاسفانه کادر فنی تیم ملی و شخص آقای مسعود رهنما به  جای اینکه  حواسشان به روند  فنی تیم ملی و بازیکنان باشد می آیند و مباحثی را  مطرح می کنند تا سرپوشی بر افتضاح به بار آمده در اسپانیا بگذارند.  آقای رهنما صبح امروز مدعی شدند که در مسابقات 2 سال پیش که بنده مربی تیم ملی بودم و توانستیم نتایج خوبی را کسب کنم 4 بازیکن صغر سنی داشته ام . جالب طی این 2 سالی که از این مسابقات گذشته است آقایان دائم به ما تهمت می زدند که یک بازیکن صغر سنی در تیم ملی وجود داشته است ولی سوال من این است  که چگونه این یک عدد ، صبح امروز و براساس گفته های مربی تیم ملی به عدد 4 رسیده است!

به جای تهمت زدن، مدارکتان را رو کنید!

مربی اسبق تیم ملی کاراته کشورمان در ادامه و در واکنش به این تهمت ها گفت: طی این مدت که دائم آقایان تهمت داشتن  بازیکن صغرسن را به ما می زنند  بنده چندین بار به آنها گفته ام  که اگر مدرکی در این خصوص دارید ارائه دهید و دست من را رو کنید ولی آنها  مدرکی در این خصوص برای ارائه دادن ندادند خیلی جالب است که دائم می گویند ما می دانیم که درتیم اعزامی  بازیکن صغر سن وجود داشته است.

آخر شما براساس چه مدرکی این حرفها را می زنید! من بسیار مایلم  و دوست دارم تا آقایان مدارکشان را ارائه  دهند  تا همه چیز مشخص شود البته اگر مدرکی وجود داشته باشد...!  ولی این را صراحتا اعلام می کنم که این بنده نیز مدارکی را بر علیه سرمربی تیم ملی در اختیار دارم که یک روز آن را رو خواهم کرد و  همه چیز در مورد ایشان مشخص می شود.

کتیرایی در ادامه ودر پاسخ به این سوال  که واکنشش در خصوص این اتفاقات چیست گفت: اصلا این اظهاراتی که از طرف آقایان مطرح می شود برای من اهمیتی ندارد به هر حال کسانی که  این مسائل را مطرح می کنند تنها خودشان را کوچک می کنند و بنده به هیچ وجه حاضر نخواهم شد که  شان خودم را با جواب دادن  به اتهامات این آقایان کوچک کنم امیدوارم آقای رهنما که این سخنان را مطرح می کنند سند و مدرکی برای گفته هایشان داشته باشند متاسفانه  چون خودشان موفقیتی در کارشان ندارند می خواهند با این حرفها نتایج گذشته ما را زیر سوال ببرند.

کادر فنی تیم ملی باید بماند  تا عیارش مشخص شود

کتیرایی در ادامه در خصوص شایعات و حواشی پیش آمده مبنی بر برکناری کادر فنی تیم کلی به خاطر نتایج ضعیف کسب شده در اسپانیا گفت:  مطرح شدن این بحث ها اصلا کار درستی نیست به هر حال باید کادر فنی فعلی حفظ شود  تا در مسابقات جهانی سال آینده عیارش مشخص شود حیف است این کادر فنی که آقای عاشوری انتخاب کرده است از کادر برکنار شود... واقعا جای تاسف دارد که در متد زمانی  کمتر از 15 روز مانده به مسابقات آسیایی این صحبت  ها مطرح می شود

فدراسیون دست از حاشیه سازی بردارد و واقعا جای تاسف دارد که در این مدت زمان اندک باقی مانده تا شروع  مسابقات آسیایی فدراسیون نشین ها می آیند و این صحبت ها را بیان می کنند واقعا جای تعجب دارد که  خود فدراسیون نشین ها برای تیم ملی حاشیه سازی  می کنند و امیدوارم این مسائل خاتمه یابد حالا که تیم ملی ما نزدیک مسابقات است نباید اینطور مسائل عنوان شود و پس فردا که خدایی ناکرده موفقیتی حاصل نشد  همه کاسه کوزه ها سر بقیه افرادی که نقشی در این  ناکامی نداشتند شکسته شود.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: برای تیم ملی متاسفانه که کاراته کاهای آن شبانه روی تلاش می کنند تا بتوانند در مسابقات کسب افتخار  کنند ولی سرمربی این تیم 24 ساعت در شبکه ها اجتماعی به سر می برد و با صفحه های اصلی و جعلی دائما در حال صدور بیانیه است!

انتهای پیام/

برچسب ها: اسبق ، کاراته ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار