عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص تکلیف بازی استقلال مقابل ملوان بندر انزلی گفت: اعضای هیات رئیسه درخواست باشگاه استقلال را بررسی کردیم اما جابه‌جایی بازی این تیم مقابل ملوان انزلی مقدور نیست .

امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:

سامان لیگ به باشگاه استقلال ابلاغ می‌کند که بازی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی در موعد مقرر یعنی یکشنبه سوم آذرماه برگزار می‌شود.

عابدینی در ادامه اظهار داشت: ما اعضای هیات رئیسه علاوه بر بررسی درخواست باشگاه استقلال، پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر و بدهی باشگاههای لیگ یکی را بررسی کردیم، برخی از موضوعات را مصوب و بعضی دیگر را به جلسه بعدی موکول کردیم.

 مدیرعامل داماش گیلان درباره لغو اردوی کیش بیان کرد: بی پولی باعث شد که هم اردویمان لغو شود و همچنین بازیکن از دست بدهیم و پرداخت ها هم به تعویق بیفتد.

وی درباره از دست دادن بازیکنان بزرگ توسط باشگاه داماش گیلان در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکن بزرگ را می‌فروشم اما جایگزین های خوبی تا الان گرفتم برای نگه داشتن بازیکنان بزرگ نیاز به تامین بودجه داریم که تا الان محقق نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: حسن‌زاده، قدمی، خدابنده‌لو بازیکنانی هستند که در سالهای آینده بیشتر از آنها خواهید شنید بر این اساس من جوانها را جایگزین پیشکسوتان کردم و باید کمی انصاف داشته باشیم.

عابدینی در مورد وضعیت آبشک بیان کرد: ما هنوز رضایت نامه آبشک را صادر نکردیم همچنین ما باید 400 میلیون به این بازیکن پرداخت کنیم و با انتقال آبشک به یکی از تیمهای لیگ برتر می‌خواهیم این مبلغ را پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: بر این اساس به خاطر اینکه گبه از ما شکایت نکند بدون دریافت پول رضایت نامه‌ اش را برای باشگاه استقلال صادر کردیم. داسیلوا هم 100 هزار دلار از باشگاه داماش طلبکار بود اما ما با 25 هزار دلار قراردادش را فسخ کردیم.

مدیرعامل داماش گیلان بیان کرد در مجموع با تمام مشکلات مالی توانستیم تیم را مدیریت کنیم و از شکایت بازیکنانمان به فیفا جلوگیری کنیم.

وی درباره حضور آبشک در استقلال بیان کرد: باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن آبشک باید به مسئولان داماش مذاکره کند چرا که این بازیکن 5 سال در داماش بوده و ما هزینه زیادی برای این بازیکن متقبل شدیم تا به این جایگاه برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردویمان در کیش لغو شد. همچنین شرایط محل اردویمان در رشت نامناسب است چرا که بارندگی شدید اجازه تمرین در زمین باز ورزشگاه را به ما نمی‌دهد، به هر حال وضعیت باشگاه داماش گیلان در معرض خطر قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عابدینی ، داماش ، اتقلال ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار