مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در روند تاسوعا و عاشورای حسینی در هفتاد پایگاه سلامت محور به 11 هزار و 172 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

منتظرشیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح پایگاه سلامت با محوریت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به عزاداران حسینی در ایام دهه اول عزاداری حسینی توسط امور داوطلبان این جمعیت در سراسر استان تهران برگزار شد افزود: در این طرح پزشکان، پرستاران، و پیراپزشکان اعضای منتخب امور داوطلبان و کارکنان حوزه امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران در پایگاه سلامت اقدام به انجام خدمات بهداشتی ودرمانی مورد نیاز عزاداران و همچنین کنترل سطح سلامت جامعه با محوریت سنجش فشار قند خون می‌نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه بیان داشت: در ایام دهه‌ی اول عزاداری امام حسین (ع) 57 نفر پزشک داوطلب، 51 نفر پرستار و پیراپزشک، 721 نفر از اعضای منتخب امور داوطلبان به همراه 85 نفر از کارکنان حوزه داوطلبان با برپایی 70 پایگاه در استان تهران به 11 هزار و 172 نفر خدمات درمانی و بهداشتی ارائه نمودند.

وی در پایان یادآور شد: یک هزار و 180 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و در خلال اجرای این طرح اقدام به انجام عمل خداپسندانه داشتند اهدای خون نمودند.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات ، تاسوعا ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار