آلبوم موسيقي "خطبه خوان رستاخيز" به آهنگسازي "پيروز ارجمند" به دنبال پخش در تهران و كرمان با استقبال عمومي روبرو شده به طوري كه بيش از 1000 نسخه آن طي دو هفته به فروش رفته است.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران(ناي)،آلبوم "خطبه‌خوان رستاخیز" با موضوع خطبه امام سجاد(ع) است كه توسط پيروز ارجمند و بهنام صبوحي آهنگسازي شده و خوانندگاني چون علی‌رضا وكیلی‌منش‌، امیر‌حسین مدرس و محمدرضا ابراهیمی‌اعلم  در كنار رضا حيدري به عنوان تعزیه‌خوان به خواندگان اشعار محمد حسين كاظم زاده پرداخته‌اند.
 
در اين اثر كه هنرمنداني چون  شیاعبدالله، محمد ثمین، حلث سلاح، خدیر حسین، شاخاوان احمد، سیداحمد روان‌زری، علی جعفری و میثم مروستی(ویلن، ویلن‌آلتو)، كریم قربانی و مكریان احمد(ویلن‌سل)، علی‌رضا خورشید‌فر(كنترباس)، پریچهر خواجه و ذانا انور (قانون)، كژن خدیر (عود)، شهرام ركوعی (فلوت)، ایرج وزیری (كاوالا)، بهنام صبوحی (پیانو)، پیروز ارجمند (دف، سه‌تار)، عباس صالحی (ترومپت) و پاشا هنجی (نی) به هنرنمايي پرداخته‌اند با توزيع دو هفته‌اي با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است به طوري كه تاكنون بيش از 1000 نسخه آن به فروش رفته است.
 
اين اثر كه توسط مركز موسيقي حوزه هنري به صورت كشوري منتشر شده در ديگر شهرها از جمله كرمان نيز با استقبال روبرو شده است.
 
گفتنی است؛ "خطبه خوان رستاخيز" با دكلمه امیرحسین مدرس، علی همت و حسین عرفانی در استودیوهای روژ عراق و بهنام ايران ضبط شده است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.