سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: بررسي مهمترین اخبار و مسائل سیاسی روز کشور از جمله اصلي‌ترين مسئله مورد بحث ميان اعضا در جلسه روز گذشته حزب بود.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزئيات جلسه روز گذشته شورای مرکزی حزب اسلامي كار اظهار داشت: جلسه روز گذشته حزب به صورت جداگانه در دو نوبت ميان اعضاي شوراي سياسي و شوراي مركزي با موضوعات مختلف برگزار شد.

اين فعال سياسي اضافه كرد: بررسي مهمترین اخبار و مسائل سیاسی روز کشور از جمله اصلي‌ترين مسئله مورد بحث ميان اعضا در جلسه روز گذشته(دوشنبه) بود.

وي افزود: دکتر متقی استاد روابط بین‌الملل در جلسه به بيان دیدگاه درباره سير تاريخي روابط بین‌الملل ایران، پرونده هسته‌ای و مذاکرات اخیر در ژنو پرداخت.

سخنگوي حزب اسلامي كار به جلسه شورای سیاسی حزب متبوعش اشاره و بيان داشت: در این جلسه اعضاء پیرامون بیانیه 16 آذر روز دانشجو بحث و بررسی کردند و مقرر شد سازمان دانشجویی حزب بیانیه‌ای را تنظیم تا پس از بحث و بررسی از سوي حزب اسلامی کار منتشر شود.

نیشابوری ادامه داد: تبیین جزوه‌ای شامل وضعیت ایران در منطقه و جهان اسلام از ديگر مسائل كليدي بود كه مورد بحث و بررسي اعضا قرار گرفت و مقرر شد كه هفته آینده اعضاء نظرات خود را جهت تهيه جزوه‌اي منسجم به شورای مرکزی ارسال كنند.

وي در پايان به اصلي‌ترين محورهاي مورد بحث حزب اسلامي كار در هفته آينده اشاره و خاطرنشان كرد: دعوت از يك استاد دانشگاهي در حوزه اقتصاد، مهمترين محور كاري حزب در جلسه هفته آينده است تا بتوانيم درباره مديريت، سرمايه‌گذاري و توليد داخلي و رقابت با توليدات خارجي بحث و گفتگو كنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار