سرمربی تیم بسکتبال ماهان تاکی می کند: تمام سختی ها را تحمل می کنیم تا اسم ماهان از بسکتبال پاک نشود.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تمرینات پیش از ورود به لیگ و شرایط تیم با توجه به انجام بازی یک روز بعد از گرفتن مجوز حضور در لیگ توضیح داد:‌ تمرینات ما در اصل تنها با این شرایط برگزار می شد که ببینیم شرایط تیم چه می شود و تمرینی با هدفگذاری ورود به لیگ نبود. در این هفته هم صرفا بحث حضور بازیکنان در لیگ مطرح بود و اینکه فشار روانی را شکسته و بازیکنان را دور هم جمع کنیم. بازی با نیروی زمینی به نوعی ما را برای ورود به لیگ آماده کرد.

وی در مورد اینکه برگزاری دو بازی در هفته بیشترین فشار را به تیمهایی بدون آمادگی پیش فصل وارد می کند، گفت: ما یا باید تفکری حرفه ای داشته باشیم و یا به فکر خودمان باشیم. این موضوع مشکل لیگ نیست بلکه وضعیت اقتصادی باعث بروز چنین شرایطی شده و دراین میان کسانی که توانمندی بیشتری دارند می توانند به راه خود در لیگ ادامه دهند.

شان ماهان را در بسکتبال حفظ می کنیم

صادق زاده افزود: ما تنها حضور داریم تا شان و شخصیتی که باشگاه ماهان در بسکتبال به دست آورده را حفظ کنیم. ماهان ظرف دو سال قهرمان آسیا شد. حالا هم با تمام وجود شرایط سخت را تحمل می کنیم تا اسم ماهان از بسکتبال پاک نشود. این وظیفه و رسالت ما است.

سرمربی ماهان در پاسخ به اینکه ورود ماهان به لیگ مشخص شد اما شرایط پشت تیم و اوضاع باشگاه مشخص نیست تاکید کرد: ما در حوزه فنی قرار داریم و مسائل دیگر به حوزه مدیریتی بازمی گردد. سیاست فعلی تنها حضور تیم با نام ماهان است و تلاش می کنیم تا در آینده شرایط را بهبود دهیم.  

انتهای پیام/

برچسب ها: ماهان ، بسکتبال ، سختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار