مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: شهادت یکی از دیپلمات‌های ایرانی در انفجار تروریستی بیروت ، متن کامل طرح سه فوریتی الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای، ساخت انواع قطعات پدافندی با فناوری روز دنیا/ مشکل قطعات گلوگاهی در پدافند نداریم و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مکالمه 90 دقیقه‌ای اوباما و نتانیاهو در دور گذشته مذاکرات/ حمایت برژینسکی از توافق هسته‌ای با ایران
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/28/1757307_181.jpg

نیویورک‌تایمز با اشاره به مکالمه 90 دقیقه‌ای اوباما و نتانیاهو در هفته گذشته از نامه‌ مشاوران اسبق کاخ سفید خطاب به رهبران سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و حمایت آنها از تلاش‌های باراک اوباما برای دستیابی به راه‌حل دیپلماتیک درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

سفرهاي استاني وزیر کشور بعد از معرفي همه استانداران آغاز می‌شود

وزير کشور از آغاز سفرهای استانی خود به‌منظور بازديد و نظارت بر حوزه‌هاي مختلف بعد از تکمیل فرآیند معرفي استانداران خبر داد.

شهادت یکی از دیپلمات‌های ایرانی در انفجار تروریستی بیروت

سخنگوی وزارت امور خارجه از شهادت یکی از دیپلمات‌های ایرانی در انفجار تروریستی بیروت در صبح امروز خبر داد.

متن کامل طرح سه فوریتی الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای

 نمایندگان مجلس طرحی سه فوریتی را درباره حفظ حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز ملت ایران به هیئت رییسه ارائه کردند که در صورت تصویب نهایی آن، دولت ملزم به ادامه غنی‌سازی ۲۰ درصد خواهد شد

ساخت انواع قطعات پدافندی با فناوری روز دنیا/ مشکل قطعات گلوگاهی در پدافند نداریم

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)گفت: به جایی رسیدیم که نه تنها مشکل قطعات گلوگاهی نداریم بلکه می توانیم انواع تجهیزات پدافندی بسازیم که قطعات گوناگون و پیچیده دارد و فن آوری روز دنیا در آن به کار برده می‌شود.

عراقچی: پیشرفت در گفتگوها مذاکرات را تا روز جمعه تمدید می‌کند/ اظهارات اولاند ملاکی برای قضاوت نیست
 مذاکره کننده ارشد کشورمان با بیان اینکه اگر پیشرفت‌ها در مذاکرات به خوبی پیش رود، مذاکرات تا جمعه تمدید می‌شود، گفت: اظهارات اولاند، صرف نظر از این که تا چه اندازه به درستی بیان و ترجمه شده باشد، از نظر ما ملاکی برای قضاوت نیست.

چرا طلای سرخ و سفید ایران مورد بی‌مهری قرار گرفته است؟‌
نماینده مردم تربت حیدریه گفت: زعفران و ابریشم مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند در حالی که با تدبیر دولت می‌توانند نقش بسیار مؤثری در حمایت اقتصادی داشته باشند.

تكذيب ادعاي واهي نتانياهو و منافقين از سوي وزير دفاع
حسين دهقان وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران ، ادعاي واهي نتانياهو و گروهك تروريستي منافقين مبني بر فعاليت هسته اي نظامي در يكي از صنايع هاي دفاعي ايران را تكذيب كرد.

ادعای وجود مرکز زیرزمینی هسته‌ای در حوالی مبارکه اصفهان دروغ است

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات اخیر گروهک منافقین مبنی بر وجود مرکز زیرزمینی هسته‌ای در حوالی شهر مبارکه اصفهان را تکذیب کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار