پیروزی پرگل ایران مقابل تیم لبنان، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ریز و درشت جهان داشت و تا جائیکه تلویزیون یورونیوز از خرد شدن لبنانی‌ها توسط ملی‌پوشان ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشورمان با پیروزی 4 بر 1 تیم لبنان را شکست داد و به عنوان یکی از تیم هایی قرار گرفت که مقتدرانه با صدر نشینی در گروه خود راهش را قبل از اتمام بازی‌های مقدماتی برای حضور در جام ملت‌های آسیا استرلیا باز کرد.
این پیروزی پرگل در رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت.
 
 خبرگزاری رویترز، در مورد پیروزی  ایران تصریح کرد: ایرانی ها که فاتح سه دوره قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند با پیروزی پر گل 4 بر 1 موفق شدند یکی از 5 تیمی باشند که جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را کسب کردند و یک بازی مانده به پایان دوره مقدماتی صعود خود را قطعی سازند.
 
 یورونیوز نیز با تمجید از عملکرد ملی پوشان ایرانی نیز اعلام کرد: تیم ملی ایران با خرد کردن لبنان توانست به جام ملت‌های آسیا راه یابد.

صادقی، دژاگه، قوچان نژاد و نکونام گل‌های پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند که لبنانی‌ها تنها موفق به جبران یکی از آنها توسط محمد حیدر در دقیقه 79 شدند.
این پیروزی در حالی اتفاق افتاد که لبنانی‌ها حمایت هواداران را به دلیل انفجار بمب در جلوی سفارت ایران نداشتند.
 
سایت های محلی لبنان نیز به توضیح این پیروزی پرداختند و از بازی تهاجمی شاگردان کی‌روش تمجید کردند، خاطرنشان کرد: لبنان در خانه سقوط کرد، تیم ملی ایران با انجام یک بازی تهاجمی در شرایطی که ورزشگاه اسپورتس سیتی خالی از تماشاگر بود به لبنانی‌ها رحم نکرد و 4 بر 1 برنده شد و صعود خود را قبل از اتمام بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطعی کرد.
 
لاس پالماسی‌ها هم از این غافله عقب نماندند و به تعریف و تمجید از هافبک ایرانی این تیم مسعود شجاعی پرداختند و اعلام کردند شجاعی با دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی در شرایطی که ورزشگاه لبنان  به خاطر  بمب منفجر شد توسط القاعده در جلوی سفارت لبنان خالی از تماشاگر بود تاثیر زیادی بر روی این بازی گذاشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازتاب ، پیروزی ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار