مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روزچهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عزاداری امام صادق(ع) برای جدش حسین(ع) ،‌ بیانیه دفتر کامرون بعد از اولین تماس تلفنی 10 سال اخیر با رئیس‌جمهور ایران ، نماینده حزب‌الله: می‌دانیم چگونه تلافی کنیم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


عامل انفجارهای دیروز لبنان را بشناسید

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/29/1759172_463.jpg

 گروهک تروریستی «عبدالله عزام» مسئولیت انفجارهای نزدیک سفارت ایران در لبنان را برعهده گرفته است. این اما اولین تهدید این گروهک تروریستی علیه ایران نیست.

عزاداری امام صادق(ع) برای جدش حسین(ع)
 امام صادق علیه‌السلام: ای ابوهارون! هر کس بر حسین علیه‌السلام مرثیه بخواند و ده نفر را بگریاند، پاداش او بهشت است.

زمان تشییع شهید مدافع حرم

 محمد حسن خلیلی معروف به رسول؛ از بچه هیاتی های فعال و خوش نام و از مدافعان حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (علیهما السلام) عصر دوشنبه در نزدیکی حرم حضرت رقیه به دست وهابیون تکفیری به آرزوی دیرینه خود رسید و شهد شیرین شهادت را از دست مادر سادات نوشید.

فردا در لبنان عزای عموی اعلام شد
به مناسبت شهادت رایزن فرهنگی ایران در بیروت و ۲۵ تن دیگر از قربانیان این انفجار ، روز پنج شنبه در سراسر لبنان عزای عمومی اعلام شد.

بیانیه دفتر کامرون بعد از اولین تماس تلفنی 10 سال اخیر با رئیس‌جمهور ایران
«دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور ایران، بر ضرورت استفاده از فرصت به وجود آمده در پی پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای، تاکید کرد.

آخرین تصاویرشهید ابراهیم انصاری درایران
 حجت الاسلام و المسلمين شهید ابراهیم انصاری چند روز پیش از اعزام به لبنان، با حضور در مجمع جهاني اهل بيت(ع) در تهران در اولين جلسه "كارگروه رسيدگي به بحران ها و حوادث تروريستي عليه شيعيان جهان" که روز 8 مهر 1392 برگزار شد شرکت کرد.

رفتارشناسی زبان بدن نصرالله و پیام‌های آن +تصاویر

دبیرکل حزب‌الله لبنان با حضور علنی پیاپی در جمع مردم و حرکت دست‌ها و صورت و اطمینان و آرامش خود پیام‌های متعددی را به طرف‌های مقابل ارسال کرد.

نماینده حزب‌الله: می‌دانیم چگونه تلافی کنیم
 نماینده حزب‌الله لبنان انفجارها مقابل سفارت ایران در بیروت را محکوم کرد.

توضیح نماینده اهواز درباره منشاء مسمومیتهای مرموز در خوزستان
 نماینده اهواز گفت : طی دو هفته گذشته بیش از 15 هزار نفر در اهواز به دلیل مسمومیت ناشناخته به بیمارستانها مراجعه کرده اند .

کتاب "ریشه‌ها" مورد اشاره رهبر انقلاب چه کتابی است؟
 کتاب ریشه‌ها را به حق باید اثر جاودانه‌ای در ادبیات معاصر آمریکا دانست که رنج‌های مردان و زنانی را به تصویر می‌کشد که بی‌هیچ گناهی و تنها به‌خاطر رنگ پوستشان سخت‌ترین عقوبت‌ها را متحمل شدند؛ در این گزارش به موضوع برده‌داری که لکه ننگی همیشگی بر تاریخ آمریکاست و معرفی کتاب ریشه‌ها می‌پردازیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار