نشست مشترک بنیاد توسعه و عمران موقوفات و سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس عابد ، قائم مقام این سازمان و رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور ، در نشستی مشترک با حضور دکتر حجت ، قائم مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که با حضور معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیر عامل شرکت پیشگامان توسعه ماندگار برگزار شد ، در خصوص موضوعات مشترک فی ما بین و یافتن راهکارهای اجرایی مناسب در جهت پیشبرد اهداف سازمانی به منظور ارتقاء بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه ، در راستای شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به بحث و گفتگو پرداختند.
 
 براساس این گزارش، در این نشست  قائم  مقام سازمان اوقاف ابراز امیدواری کرد، با توجه به فراهم آمدن بستر مناسب فعالیت ها و همکاری های مشترک ، با پیگیری و عزم و اراده جدی ، بتوان از فرصت ایجاد شده در راستای حفظ ، احیاء و توسعه موقوفات و بقاع متبرکه استفاده کرد.
 
این گزارش می افزاید، دکتر حجت ،نیز در این نشست حفظ و احیا وگرایش به سنت های مطلوب و معقول دینی را به عنوان خط مشی سازمان میراث فرهنگی برشمرد و نیات و رسالت دو سازمان میراث فرهنگی و اوقاف را یکسان ارزیابی کرد.
 
وی وظیفه مدیران را پیدا کردن راه حل مناسب در جهت اجرایی شدن این توافقات دانست و تأکید کرد: هر قدمی که بر می داریم ، براساس قانون و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.
 
  تشکیل کمیته مشترک در سطح مدیران سازمان با هدف تهیه و تنظیم شیوه نامه مشخص و اجرایی در مورد موضوعات  و مباحث همکاری های  مشترک از جمله مصوبات این نشست مشترک بود.
انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، مشترک ، اوقاف ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار