معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دیابت، هما‌یشی با حضور، اعضاء کانون دیابت منطقه با عنوان، حلقه آبی دیابت،‌در میدان رسالت تشکیل می شود.

سما‌نه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور اطلاع رسانی در مورد علائم و ویژگی های بیماری دیابت و ارائه راهکارهای لازم مبنی بر چگونگی درمان و کنترل این بیماری، همایش 600 نفری انجمن دیابت منطقه 4 امروز در ضلع شمال شرقی میدان رسالت برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به سایر برنامه های هفته دیابت ادامه داد: در طول هفته دیابت که از 27 آبان لغایت 3 آذر ماه تعیین شده است، علاوه بر برگزاری همایش و کارگاه های مختلف، ایستگاههای غربالگری دیابت در سطح منطقه دایر خواهد بود.

زمانی تقدیر دبیران کانون های محلی را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد و تصریح کرد: در همایش حلقه آبی دیابت که با‌حضور دکتر گلمکا‌نی مدیر کل وی خاطر نشان کرد: دیابت عارضه ای است که بدن انسان انسولین کافی برای تبدیل قند به انرژی مورد نیاز را تولید نمی کند، در صورت عدم رسیدگی به این بیماری، بیماری های دیگری شامل قلبی، نابینایی، نقص کلیوی و مشکلات به سراغ فرد بیمار خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار