سرپرست باشگاه سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات نیم فصل سیدصالحی و مهدی کریمیان مدنظر ما هستند اما هنوز موفق به جذب این بازیکنان نشده‌ایم.

فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص معاوضه‌ سیدصالحی با محمد غلامی اظهار داشت: هنوز هیچ مکاتبه رسمی برای معاوضه اين دو انجام نداده ایم. همچنین باشگاه تراکتورسازی برای معاوضه مهدی کریمیان با آرش افشین درخواست داده است اما باشگاه سپاهان باید به این مسائله رسیدگی کند.

وی ادامه داد: ما به افشین و کریمی نیاز داریم و هیچ صحبتی برای جا‌به‌جایی این بازیکن با مهدی کریمیان با باشگاه تراکتورسازی نکرده‌ایم باید ببینیم چه شرایطی را در سپاهان پیش می‌آید تا در مورد این دو بازیکن تصمیم بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره‌ وضعیت و شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان از روز شنبه هفته گذشته تمرینات خود را زیر نظر سرمربی خود آغاز کرده‌اند.

فرامرزی در پایان در خصوص اردو و بازی‌های تدارکاتی سپاهان خاطرنشان کرد: طیق برنامه‌ریزی‌های باشگاه هفته ‌آینده اردویی در کیش برگزار نمی کنیم اما با توجه به شرایط تیم و برگزاری مسابقات به احتمال زیاد بازی تدارکاتی انجام نمی‌دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرامرزی ، ورزشی ، افشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار