با تصویب هیئت امنای بنیاد فرهنگی مهدی موعود، حجت الاسلام شیخ حسین احمدی به سمت مدیریت مجتمع یاوران مهدی (عج) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران   قم؛ مراسم تودیع حجت‌الاسلام مصلحی و و معارفه حجت‌الاسلام احمدی مدیر جدید مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، قائم مقام بنیاد حضرت مهدی (عج)، معاونین و اساتید مرکز تخصصی مهدویت در سالن جلسات این مجتمع برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام مصلحی ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ساله خود از زحمات کارکنان و پرسنل مجتمع تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دنیا بسیار کوچک‌تر از آن است که انسان تصور می‌کند اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: ما هنوز در حال خلق کردن هستیم و این اکتشافات جدیدی که انجام می‌شود در همین راستا است.

وی ادامه داد: طبق آیات قرآن هیچ کس شیرین کام از دنیا نمی‌رود و همه دچار مشکلاتی می‌شوند.

قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق و توانایی‌های حجت‌الاسلام سید حسین احمدی اظهار داشت: با توجه به مشغله حجت الاسلام مصلحی در مرکز تخصص مهدویت، طبق تصمیم هیئت امنا مقرر شد از توانایی و ظرفیت حجت‌الاسلام احمدی برای پیشبرد امور مجتمع بهرمند شویم.

گفتنی است بنابر تصمیم هیئت امنا بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مدیریت مجتمع یاوران مهدی سه ساله است و حجت‌الاسلام احمدی سومین مدیر این مجتمع از زمان راه‌اندازی تا کنون به شمار می‌رود./


برچسب ها: قم ، تودیع ، با حضور ، قرائتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.