رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری 2نفر زوج سارق حرفه‌ای سرقت النگوی اطفال در طی هفته گذشته در یزد خبر داد.

سرهنگ خالقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این خبر عنوان کرد: در پی سرقت های متعدد النگوی اطفال در سطح استان نظر به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم دریافتند دو نفر زن و شوهر به هویت‌های معلوم اهل و ساکن یزد توسط عوامل کلانتری 12 قائم دستگیر و با تلاش عوامل کلانتری در بازجویی به 7 فقره سرقت النگوی اطفال به روش اغفال اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ خالقی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات و داشتن آگاهی از نرخ وقوع سرقت به شیوه مذکور در سطح استان متهمین توسط مامورین اداره مبارزه با سرقت به پلیس آگاهی دلالت و تحقیقات لازم از متهمین پیرامون موضوع آغاز، بدوا" نامبردگان از بیان حقیقت خودداری و اصرار بر این داشته که تمام موارد را در کلانتری اعتراف نموده اند لیکن با درایت افسر پرونده چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و علاوه بر موارد اعترافی به 9 فقره سرقت النگوی اطفال و 1 فقره سایر سرقت نیز اعتراف نمودند.

سرهنگ خالقی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص گردید سارقین جهت تامین هزینه‌های اعتیاد خود و کسب مال نامشروع برای تأمین مخارج و راحت طلبی دست به این سرقت‌ها زده‌اند. متهمین دستگیر شده پس از تحقیقات و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان گردیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار