کاپیتان تیم گلبال بانوان گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا بود و تیم‌های اول و دوم جهان که در بازی‌های پارالمپیک شرکت کرده بودند در این سری از مسابقات ‌آسیایی نیز حضور پیدا کردند.

کوه فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد بازیکنان اظهار داشت: درا ین مسابقات ظاهر شدیم و توانستیم مقام سوم را به خود اختصاص دهیم.

وی در مورد عملکرد داوران در مسابقات آسیایی بیان کرد: سطح داوری پایین بود. در بازی با ژاپن یکی از گل‌هایی که اعلام شد از نقطه اوت وارد دروازه‌ی ما شد اما داوران آن را گل به حساب آوردند. وی ادامه داد: همچنین داوران زمانی‌که سرمربی ما هیچ سخنی نمی‌گفت خطای کج می‌گرفتند و با ناداوری سرمربی ما را از سالن اخراج کردند.

بازیکن تیم گلبال بانوان درباره‌ی امکانات برگزاری مسابقات و همچنین امکانات رفاهی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: از نظر رفاهی مشکل خاصی نداشتیم اما از لحاظ برگزاری مسابقات مشکل ما این بود که سالن گرم کردن بازیکنان و سالن برگزاری مسابقه از یکدیگر فاصله داشت و ما بعد از گرم کردن زمانی‌که می‌خواستیم به محل برگزاری بازی برویم بدنمان سرد می‌شد.

کوه فلاح در خصوص اینکه چه عواملی موجب موفقیت تیم گلبال بانوان شد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عامل موفقیت ما انگیزه و تلاش بالای بازیکنان بود. از دیگر عوامل موفقیتمان این بود که برنامه‌ریزی دقیقی داشتیم و هفت اردویی که برگزار کردیم کمک بسیاری به آمادگی ما کرد.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار سالن اختصاصی داشتیم و هرزمان که می خواستیم می توانستیم از سالن استفاده کنیم همچنین از جهت روانی در آرامش بودیم وبا عصمت بازیکنان توانستیم مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را کسب کنیم کاپیتان تیم گلبال بانوان ایران در خصوص پاداش بازیکنان بیان کرد: به تیم گلبال آقایان مبلغی به عنوان پاداش داده شده اما در مورد پاداش تیم گلبال بانوان فعلاً هیچ صحبتی نشده است.

کوه فلاح در پایان درباره برنامه تیم گلبال بانوان برای مسابقات جهانی فنلاند خاطرنشان کرد: فدراسیون باید برنامه را تعیین کند. ما باید بعد از استراحتمان برنامه ریزی دقیق ودرستی تنظیم کنیم تا درمسابقات جهانی با انگیزه وقدرت هرچه تمامتر ظاهر شویم وحق خود را از تیم ژاپن بگیریم وشکست ناحق خودرا جبران کنیم.

گفتنی است: تیم گلبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه با ناداوری دیدار ژاپن مقام سوم این سری از بازی‌ها را به خود اختصاص داده است وبا توجه به کسب این مقام این تیم برای اولین با سهیمه مسابقات جهانی فنلاند را دریافت کرد وسال آینده باید در بازی‌های جهانی مقابل حریفان سرسخت خود صفه آرایی کنند.

همچنین اعضای تیم گلبال بانوان از فدراسیون نابینایان خواستارند که مسابقات بیشتری برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان در مسابقات جهانی فنلاند وکسبه مقام در این رقابت‌ها برگزار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار