سر مربی تیم گلبال گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بسیار بالا بود و تیم‌های خوب آسیا در آن شرکت کرده بودند.

محمد بیدگلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم گلبال ما در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شد و  حتی اکثر مسئولین هم به این نکته اشاره کردند و گفتند تیم گلبال ایران فراتر از مسابقات آسیایی است.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان اظهار داشت: ما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم زیرا آن ها تمام تلاش خود را کردند و تمام توانایی خود را با تمام وجود در مسابقات آسیایی به معرض اجرا در آوردند. حسن جعفری نیز به عنوان آقای گل و تاکتیکی ترین بازیکن انتخاب شد و جایزه ویژه را دریافت کرد.

سر مربی تیم گلبال مردان در مورد سطح داوری بیان کرد: منهای بازی اول ما با ژاپن که دیدار اختتامیه نیز بود و داوران هنوز آمادگی کامل را نداشتند در مسابقات دیگر مشکل خاصی در داوری به وجود نیامد و اشتباهاتشان قابل گذشت بود.

محمد بیدگلی در مورد امکانات برگزاری مسابقات آسیایی و پکن و امکانات رفاهی تصریح کرد: امکانات برگزاری مسابقات متفاوت و  ضعیف‌تر از سال‌های پیش بود اما از نظر رفاهی با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

وی در مورد پاداش بازیکنان اظهار داشت: فدراسیون روز گذشته مبلغ 500 هزار تومان به حساب تیم گلبال آقایان واریز کرد.

محمد بیدگلی سر مربی تیم گلبال آقایان در خصوص برنامه‌های تیم گلبال برای مسابقات جهانی فنلاند در سال آینده گفت: ما برنامه خود را برای مسابقات جهانی فنلاند و مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی را از قبل تهیه و به فدراسیون ابلاغ کرده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سطح بازی ها در مسابقات جهانی بسیار بالاتر از مسابقات آسیایی است بنابر این ما از فدراسیون درخواست داریم شرایط برگزاری اردوها بهتر شود و هیچ اردویی کنسل نشود.

وی افزود: بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان در مسابقات جهانی شرکت می کنند بنابراین ما بیاد اردو‌ها و و بازیهای تدارکاتی منظم و بیشتری برگزار کنیم زیرا 4 نفر از بازیکنان ما به هیچ عنوان در مسابقات خارجی شرکت نکرده اند و حتما باید با دیدار‌های تدارکاتی برون مرزی آمادگی آنها را برای مسابقات جهانی فنلاند بالا ببریم.

محمد بیدگلی سر مربی تیم گلبال مردان در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه به سه تیم اول بازیهای جهانی سهمیه مسابقات پاراالمپیک داده میشد بنابراین ما باید از همین حالا برنامه ریزی دقیقی برای هر چه بهتر ظاهر شدن در دیدار‌های جهانی را انجام دهیم تا با همت بازیکنان و لطف پروردگار مسابقات  پاراالمپیک را نیز دریافت کنیم.

گفتنی است: تیم گلبال آقایان با کسب مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه بازیهای جهانی فنلاند را از آن خود کرده است و سال آینده باید در این مسابقات حضور پیدا کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: گلبال ، تلاش ، گذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار