قم/

شهید انصاری شهیدی کربلایی است

معاون استاندار قم گفت: شهید حجت‌الاسلام انصاری شهیدی کربلایی است و تکریم شخصیت او پیام مهمی را به جامعه منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام مهدی انصاری عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان اظهار داشت: فرهنگ انتظار فرهنگی کشنده برای تکفیری‌ها و صهیونیست‌هاست.
وی افزود: هر چه فرهنگ انتظار بیشتر معرفی و رونمایی شود نقاب از چهره واقعی دشمنان ما هم برداشته خواهد شد.
معاون استاندار قم عنوان داشت: دشمنان با فرهنگ منتظران ظهور عناد دارند و بحث تحریم‌ها و مسئله هسته‌ای هم از جمله مسائل روبنایی هستند.
این مسئول ادامه داد: شهید انصاری مسیری صحیح را انتخاب کرده بود و اجر خدماتش نیز همین شهادت بود؛ اکنون استقبال باشکوه از پیکر این شهد نوعی آمادگی بوده و معرفی او فرصتی برای همگان است تا به تقویت انگیزه‌های انقلابی خود همت گمارند.
عرب‌انصاری با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر شهید انصاری، خاطرنشان کرد: امروز شرایط به همان دوران عاشورا باز گشته و یزیدیان نقاب از چهره برداشته‌اند؛ شهید انصاری شهیدی کربلایی است و دشمنان ما هم دشمنان فرهنگ عاشورا و انتظار هستند.
معاون استاندار قم با بیان اینکه اینگونه ترورها توسط تکفیری‌ها و به تحریک صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد گفت: اینها در حقیقت اوج پستی و زشتی را به نمایش می‌گذارند.
گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه کاظم پورامینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن تسلیت شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و دیگر شهدای این حادثه تروریستی گفت: پیکر پاک این شهید شنبه هفته آینده و از ساعت 9.30 دقیقه با حضور مردم متدین و شهیدپرور قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر فاطمه معصومه(س) تشییع و در همین مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.
وی افزود: مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری فردا بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود؛ همچنین مراسم یادبود آن شهید بزرگوار نیز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم برپا خواهد بود./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.