در بازديد صورت گرفته از سوي مشاور رئيس‌كل و تني چند از مديران ستادي گمرك از گمركات استان كرمانشاه، تصميماتي در راستاي تسهيل و تسريع تجارت از طريق گمركات اين استان اتخاذ شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط‌عمومي گمرك جمهوري اسلامي ايران غلامرضا ملكي مشاور و بازرس ويژه رئيس‌كل گمرك گفت: ارتقاء اداره گمرك مرزي پرويزخان به اداره‌كل و استقرار نيرو به تعداد كافي در اين مرز از جمله اين تصميمات است.

ملكي اظهار داشت: جهت ارائه تسهيلات بيشتر به خدمت‌گيرندگان و هماهنگي مطلوب‌تر با ساير سازمان‌هاي همجوار، براساس ماده 12 قانون امورگمركي، گمرك آمادگي اجراي اين ماده و اعمال مديريت واحد مرزي را دارد.

براساس اين گزارش در اين بازديد همچنين مشاور و بازرس ويژه رئيس‌كل و هيئت همراه در ديداري جداگانه با حجت‌الله دمياد استاندار كرمانشاه و فتح الله حسيني نماينده محترم قصرشيرين درخصوص مسائل مربوط به گمركات استان تبادل‌نظر كردند.

اين گزارش حاكيست، استاندار كرمانشاه از اعلام آمادگي كامل اين استان درخصوص واگذاري مديريت مرز رسمي و بين‌المللي پرويزخان به گمرك كرمانشاه براساس ماده 12 قانون امورگمركي خبر داد.

وي گفت: باتوجه به ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي استان در زمينه تجارت بايد تلاش و كوشش بيشتري درخصوص رونق تجارت و توسعه اقتصادي استان از سوي سازمان‌هاي دخيل در امر تجارت صورت گيرد.

دمياد همچنين از مسئولان اجرايي استان خواست تا نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي مرز پرويزخان اقدامات لازم را انجام دهند، تا گمركات استان بتواند از ظرفيت‌هاي صادراتي اين مرز بهره‌مند شود.

اين گزارش مي‌افزايد: در اين جلسه مقرر شد، اداره راه‌وشهرسازي استان نسبت به ديواركشي جهت استقرار ايكس‌ري اقدام و استانداري اعتبار لازم جهت حمل‌ونقل و نصب دستگاه را تأمين و سپس گمرك ايران نسبت به نصب و راه‌اندازي دستگاه X-Ray به منظور كنترل‌هاي لازم و تسريع در كار اقدام لازم به عمل آورد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار