با توجه به وجود یک سوم نیروهای پروژه‌ای در سازمان امور دانشجویان فعالیت با نیروهای ثابت و البته راضی‌تر را محقق می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر امروز با حضور در جلسه تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت علوم و مدیر کل بورس این وزارت‌ خانه طی سخنرانی گفت: فعالیت‌های موثری طی این چند ساله در این دو حوزه شکل گرفته است و هم‌اکنون با تغییر دولت این نیاز احساس می‌شود که افرادی با چهره جدید برای اینکه مسئول قبلی زیر فشار نباشد در این سازمان حضور یابند.
 
وی افزود: ما در سازمان دانشجویی وزارت علوم نیازمند حضور فعالیت با نیروهای ثابت و البته راضی‌تر هستیم چنانچه هم‌اکنون یک سوم نیروهای ما در این سازمان به صورت پروژه‌ای مشغول به کار هستند که این مجموعه قابل اتکا نمی‌باشد.
 
وی در پایان از فعالیت موثر مدیر کل امور بورس وزارت علوم و معاون پشتیبانی و منابع انسانی با توجه به فعالیت‌های خالصانه تشکر کرد و احمد غلامی را به عنوان مدیر کل امور بورس وزارت و علی پرهیزگار به عنوان معاون حمایت و پشتیبانی منابع انسانی معرفی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیرو ، ثابت ، سازمان ، پروژه ، دانشجو ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار