سخنگوي فعلي جبهه پايداري با تاييد خبر تغيير سخنگوي جبهه متبوعش، گفت: جبهه به منظور اعلام رسمي تغيير سخنگو و آشنايي بيشتر با حجت‌الاسلام بي‌ريا کنفرانس مطبوعاتي برگزار خواهد کرد.

"سیدامیرحسین قاضی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تاييد خبر تغییر سخنگوی جبهه پایداری، اظهار داشت: سخنگوی جبهه در حال تغییر است، چرا که شورای مرکزی انتخاب خود را انجام داده و شورای فقاهتی نیز آن را تائید کرده است.
 
وی با اعلام این خبر که در یکی دو روز آینده، جبهه کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد، ادامه داد: در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک رسما سخنگویی حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا به عنوان سخنگوی جبهه پایداری اعلام مي‌شود؛ وی چهره نام آشنایی بوده و مدت‌ها سمت اجرایی داشته‌اند، در این کنفرانس مطبوعاتی قصد داریم وی را بیشتر به مردم معرفی کنیم.
 
عضو جبهه پايداري با بیان اینکه 14 و 15 آذرماه نشست مشترک شورای مرکزی و شورای فقاهتی در مشهد برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در این نشست تحلیل جامع و موضوعی مشخص برای دو سال آينده جبهه در رابطه با سياست‌خارجي، نسبت جبهه پایداری با ساير اصولگرایان، همچنین برنامه‌های گفتمانی جبهه به صورت کارگاهی که مجموعا 27 موضوع را شامل می‌شود، به بحث گذاشته و در آخر یک مانیفست اجرایی برای جبهه پایداری در دو سال آینده تدوین مي‌کنیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار