پسر جوانی که بر سر جای نشستن در پارک مرتکب قتل شده بود، خود را تسلیم ماموران پلیس کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 9 شب 6 آبان امسال از طريق مركز فوریت های پلیسی110 ، وقوع يك فقره درگيري در پارك اقاقيا به كلانتري 132 نبرد اعلام شد .
 
با تأیید خبر از سوی کلانتری و اعلام آن به پلیس آگاهی ، تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم در محل جنایت حاضر و تحقیقات از همان لحظه اولیه وقوع جنایت آغاز شد . در همان تحقیقات اوليه مشخص شد فردي به نام "رامين"  25ساله در درگيري با جوان دیگری به نام "علی . ف" 20 ساله به قتل رسيده و ضارب نیز بلافاصله از صحنه متواري شده است .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
در تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت  ، آنها در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : همراه رامین بر روی نیمکت داخل پارک نشسته بودیم که یکی از بچه های محل - قاتل - آمد و در نزدیکی ما و بر روی همان نیمکت نشست . به خاطر کوچک بودن نیمکت ، رامین از علی خواست تا محل دیگری را برای نشستن انتخاب کند اما او اصرار داشت تا همانجا بنشیند !! و همین موضوع باعث شد تا رامین و علی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کنند. با بالا گرفتن درگیری لفظی بین رامین و علی ، ناگهان رامین چاقویی را که در زیر لباسش بود ، بیرون آورد و به سمت علی گرفت اما علی به خاطر قد بلندتر و آمادگی جسمانی خود به علت ورزشکار بودن توانست تا در یک لحظه چاقو را از رامین گرفته و ضربه‌ای به گردن وی وارد کند که بلافاصله رامین بر روی زمین افتاد و علی نیز از داخل پارک فرار کرد.
 
من قاتل هستم
 
با توجه به آغاز تحقیقات از همان دقایق اولیه وقوع جنایت ، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت قاتل در بلوار زمزم شرقی و با انجام هماهنگی با بازپرس پرونده به این محل رفته و در تحقیقات خود متوجه شدند که علی پس از ارتکاب جنایت به خانه مراجعه و پس از تعویض لباس های خون آلود ، متواری شده است .
 
همزمان با آغاز اقدامات پلیسی برای دستگیری قاتل کارآگاهان اداره دهم به آموزش خانواده قاتل برای معرفی متهم پرداخته و سرانجام دوم آذر ، علی با حضور در اداره دهم خود را به کارآگاهان معرفی کرد .
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در تحقیقات از متهم و همچنین شاهدان صحنه جنایت ( دوستان مقتول ) ، مشخص شد که فی مابین مقتول و متهم هیچگونه اختلاف قبلی که به دلیل آن متهم با انگیزه قبلی اقدام به ارتکاب جنایت کرده باشد  وجود نداشته است .
 
سرهنگ حاجی زاده در پایان این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم و به دستور بازپرس پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۳۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
درگیری به خاطر چیزی که قابل گذشت است؟ جای تاسف دارد ولی دیگه دیر شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
فهمیدنش خیلی iq بالایی میخواد
حسین جان ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
بلخره رامین قاتل بود یا علی
آخرین اخبار