نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سران کشور آذربایجان از سرنگونی دولت وابسته مبارک به آمریکا و دیگر حاکمان مزدور صفت عبرت بگیرند.

منصور حقیقت‌پور در واکنش به اقدامات ضد ایرانی کشور آذربایجان در اخراج کارشناس رایزنی فرهنگی سفارت ایران در باکو طی روزهای اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: سران آذربایجان برای نشان دادن عمق ارادت خود به رژیم صهیونیستی و آمریکا به برخی از تحرکات نابجا دست زده تا وابستگی واقعی خود را به آنها نشان دهند که ما به آنها نصیحت می‌کنیم دست از حمایت آمریکا، اسرائیل و رژیم صهیونیستی بردارند چرا که عاقبت حمایت از آنها جز سرنگونی رژیم‌شان چیز دیگری نیست.

وی گفت: سران آذربایجان نباید با رویکرد غلط و اشتباه خود سعی کنند در بین ملت‌ها منفور باشند چرا که برخی از حرکت‌های رژیم جز شرمندگی برای مردم این کشور نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

حقیقت‌پور فرصت جبران را بسیار کوتاهدانست و افزود: سران کشور آذربایجان از سرنگونی دولت وابسته مبارک به آمریکا و دیگر حاکمان مزدور صفت عبرت بگیرند.

رئیس مجمع شمالغرب کشور یادآور شد: سران کشور آذربایجان نباید با دین ملت بازی کنند چرا که هر کس در طول تاریخ با دین و دیانت مردم آذربایجان بازی کرده است عاقبت شوم و بد یمنی داشته که تاریخ کشور اتحاد جماهیر شوروی و کمونیسم نمونه‌ای از آن است.

وی رویکرد جمهوری آذربایجان در اخراج کارکنان ایرانی، تعطیل کردن و محدود کردن برخی از فعالیت‌ها و نمایندگی‌های کشورمان را نمونه‌ای از وابستگی سران آذربایجان به کشورهای مستکبر اعلام کرد و گفت:مسئولان استانی پیگیر این مسئله هستند.

حقیقت‌پور در ادامه اذعان داشت: سران جمهوری آذربایجان چند صباحی است که از روی عناد و خصم به تحرکاتی دست می‌زنند که اصلاً در شأن آنها نیست و ما نیز در مقابل این تحرکات اعلام می‌کنیم که هرگز حاضر به توسعه و تقویت روابط دامنه‌دار نیستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، عاقبت ، حاکمان ، مزدور ، صفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.