کتاب "آهو مبارک باد" مجموعه شعر عبدالرضا رضایی نیا تا هفته آینده به بازار نشر عرضه می‌شود.

مظفر شجاعی، مسئول انتشارات کتاب نیستان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: بیست و چهارمین جلد از مجموعه سلام پیش دبستانی‌ها با عنوان کار با قیچی نوشته داریوش صادقی توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسید.

وی افزود: کتاب "کار با قیچی" به منظور پرورش مهارت‌های حرکتی و هماهنگی میان دست و چشم کودکان نوشته و جلد بیست و سوم مجموعه سلام پیش دبستانی ها با عنوان بازی با نشانه‌هایی فارسی نیز منتشر شده است.

شجاعی ادامه داد: جلدهای دیگر مجموعه سلام پیش دبستانی‌ها شامل ریاضیات پیش دبستانی ها در 5 جلد ، علوم پیش دبستانی در 2 جلد، هوش پیش دبستانی ، بازی‌های مارپیچ، بازی با نقطه‌ها بازی با سایدها ، آمادگی برای نوشتن نیز توسط انتشارات نیستان به چاپ رسیده است.

مسئول انتشارات کتاب نیستان تصریح کرد: همچنین کتابهای "بازی‌های دیداری" بازی‌های شنیداری، احساسهای من، مجموعه زبان آموزی در 5 جلد، اموزش کامپیوتر برای کودکان از دیگر جلدهای مجموعه سلام پیش دبستانی‌ها است که توسط انتشارات کتاب نیستان چاپ شد.

وی عنوان کرد: کتاب من آلیس نیستم اما اینجا همه چیز عجیب است اثر علیرضا غفاری با تیراژ 1200 نسخه به قیمت 5 هزار تومان در 92 صفحه تا آخر هفته به بازار نشر عرضه می‌شود.

شجاعی با اشاره به عناوین کتاب من آلیس نیستم اما اینجا همه چیز عجیب است اظهار داشت من آلیس نیستم اما اینجا همه چیز عجیب است سیاوش به روایت من ، هر از سوی زندگی و آدم و حوا از عناوین نمایشنامه‌های کتاب من آلیس نیستم اما اینجا همه چیز عجیب است به شمار می‌رود.

مسئول انتشارات کتاب نیستان با اشاره به چاپ مجموعه شعر تا هفته آینده عنوان کرد مجموعه شعر آهو مبارک باد با موضوع مجموعه شعرهای عاشقانه برای ضامن آهو سروده شد.

عبدالرضا رضایی نیا با تیراژ 1200 نسخه و به قیمت 4500 تومان در 125 صفحه تا هفته آینده به بازار نشر وارد می‌شود.

وی ادامه داد: عناوین اصلی کتاب آهو مبارک باد شامل غزل پناه، آهو باران، کبوترانه، در معضل ملکوت، بی واژه زیباست، دقایق پیروزه، عکاسی ممنوع، بی واسطه، سوانح عشاق، زمزمه دیدار و تنها اشاره است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار