مسئول بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله(ص) گفت: طرح‌های ایجاد کانون جهادگران بسیجی استان تهران، راه‌اندازی سایت جهادگران در فضای مجازی و طرح هماهنگی با کمیته امداد برای ایجاد شبکه‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در پایگاه‌های مقاومت بسیج از طرح‌های آینده بسیج سازندگی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "رضا رضاپور" مسئول سازمان بسیج سازندگی در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در اجلاس جهادگران بسیجی که در حسینیه فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: از سال 1379 که مقام معظم رهبری فرمان تشکیل بسیج سازندگی را صادر فرمودند تا به حال در مجموعه بسیج و سپاه اقدامات شایسته‌ای در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

وی افزود:‌ این اجلاس اولین نشست پس از 13 سال از بدو تشکیل بسیج سازندگی ویژه جهادگران بسیجی است.

رضاپور تصریح کرد: 108 گروه جهادی در محلات تهران ثبت شده که ثبت‌نام و ساماندهی‌ آنها از سال 85 آغاز شده است که با استقبال فراوان تنها طی 9 ماه اخیر 29 گروه جهادی را به ثبت رساندیم که قابل توسعه هستند و روز به روز افزایش می‌یابند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: این گروه‌های جهادی از اقشار مختلف محلات، مهندسی، دانش‌آموزی، طلاب و روحانیون و عموما هیئت‌های مذهبی هستند که خاستگاه مکان‌های ارزشی و مقدس است.

وی افزود: ده‌ها پروژه عمرانی، مسجد، غسال‌خانه، کتابخانه، راه روستایی، کشاوزی و منابع طبیعی و مسائل فرهنگی و انتخابی مانند مهدویت، ولایتمداری، مکتب عاشورایی، تقریب مذاهب در نوزده استان کشور که عموما محروم بوده‌اند توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

رضاپور اظهار داشت: مبانی فطری و ایدئولوژیکی گروه‌های جهادی برای ما مهم است تا از لحاظ فرهنگی و اعتقادی زیرساخت محکمی در گروه‌های جهادی خود ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های آینده بسیج سازندگی، ایجاد کانون جهادگران بسیجی استان تهران و راه‌اندازی سایت جهادگران در فضای مجازی، طرح هماهنگی با کمیته امداد و ایجاد شبکه‌های محرومیت‌زدایی و مردم یاری در پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت یکپارچه است که حمایت فرماندهی محترم سپاه محمدرسول‌الله(ص) می‌طلبد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله(ص) خاطرنشان کرد: هدف از تمامی این اقدامات جهادی و سازندگی تربیت انسان‌های مومن، انقلابی، بصیر، عالم و شهادت طلب است تا مقدمه‌ای برای هدف بزرگ ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، سال ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار