آئین افتتاح نمایش «ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم» با حضور تعدادی از مدرسان تئاتر سه‌شنبه 5 آذر در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در آئین افتتاح نمایش «ما فقط 5 دقیقه وقت داریم» نوشته «برتولت برشت» و به کارگردانی «مسعود موسوی» تعدادی از مدرسان تئاتر و اساتید دانشگاه از جمله «قطب الدین صادقی»، «داریوش مودبیان»، «فرشاد منظومی نیا»، « فریبا دلیری»، «آرزو افشار»، «حامد نصر آبادیان»، «ملکی»، «حمید پورآذری» و «امیراشرف آریانپور» حضور خواهند داشت.

همچنین جهت خریداران اینترنتی بلیت این نمایش در 4 روز نخست اجرا 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www. Theatrnet.com/tiket (بخش نمایش‌های آینده) بلیت 10 هزار تومانی این نمایش را به قیمت 8 هزار تومان تهیه کنند.

«ما فقط 5 دقیقه وقت داریم» داستان کارگرانی است که در شهری به نام موکدن در حال حمل چراغ برای اهالی شهر هستند و با محافظان درگیر می‌شوند...

از بازیگران این نمایش می توان «الهام اخوان»، «عباس امروزی»، «امین بشارتی»، «پویا موسوی»، «صادق علیپور»، «نیلوفر مهاریان»، «یوسف حاجیلویی»، «مسعود موسوی» و «داریوش دادگر» را نام برد. از دیگر عوامل این مجموعه می توان به «ثمین تحویلداری»؛ طراح صحنه، گریم و لباس، «پویا موسوی» و «مهناز کرباسچیان»؛ دستیار کارگردان، «مسعود موسوی»؛ طراح نور و «مهشید سجادی»؛ مدیر تولید اشاره کرد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند از سه‌شنبه 5 آذر ساعت 18 به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، تماشاخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.