پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در صورت حضور فرهاد مجیدی در استقلال، آبی پوشان قهرمان نیم فصل می‌شدند.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی روز گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان خیلی سرد بود و آبی پوشان با یکدیگر کار نمی کردند. بازی استقلال مثل همیشه نبود. ملوانی‌ ها فقط برای برنده شدن و کسب امتیاز آمده بودند که توانستند به این نتیجه هم برسند.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: با اینکه استقلال نتوانست قهرمان نیم فصل  شود نمی توان پیش‌بینی کرد در پایان فصل هم نمی‌تواند جام را به خود اختصاص دهد. تیم‌ها هر کدام برنامه خاص خود را در نیم فصل دوم خواهند داشت و باید دید کدام تیم در اجرای این برنامه‌ها و جذب نفرات، موفق‌تر عمل خواهد کرد.
 
خرمگاه در خصوص عملکرد تیم استقلال گفت: استقلال تیمی با تجربه است و کادر فنی خوبی دارد ولی یک سری شرایط برای این تیم رقم خورد و کمی آنها را از شرایط ایده آل دور کرد نبود خسرو حیدری و داشتن نفرات مصدوم به استقلال لطمعه وارد می کند اگر فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال خداحافظی نمی کرد و تیم استقلال را تا آخر فصل همراهی می‌کرد می‌توانست به این تیم کمک کند. احمد جمشیدیان شرایط ایده آل برای  بازی دارد و با اینکه برای بازی روز گذشته دیر به میدان آمد ولی توانست خود را به خوبی نشان دهد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص نکونام خاطرنشان کرد: نکونام فوتبالیست با اخلاق و با تجربه‌ای است و فوتبال را معقول و تاکتیکی  بازی می‌کند و فرد شناخته شده است و حق اینکه بتواند جایزه بهترین مرد آسیا به خود اختصاص دهد را دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیشکسوت ، استقلال ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار