هاشم میرزاخانی طی پیامی انتصاب به مدیریت عامل انجمن سینمای جوانان ایران را به حبیب ایل‌بیگی تبریک گفت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، در حالي كه روز گذشته – چهارم آذر ماه – حبيب ايل بيگي به عنوان مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران از دكتر حجت ا.. ايوبي حكم گرفت، هاشم ميرزاخاني  طي پيامي پست مديرعاملي انجمن را به وي تبريك گفت.
 
در متن پيام ميرزاخاني آمده است:
 
ضمن تبريك به مناسبت انتصاب شما به عنوان مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران و آروزي توفيق براي آن برادر محترم در  انجمن، اميدوارم با توجه به جايگاه و منزلتي كه اين خانواده بزرگ در اين دوره با سعي و تلاش تمامي معاونين، كاركنان خدوم، سرپرستان محترم ودلسوز دفاتر درسراسر كشور، مدرسين و مربيان و اعضاي خود كسب نموده همچنان در جاده پيشرفت حركت كرده و توفيقات بيشتري را نصيب انجمن سينماي جوانان ايران نماييد.
 
جا دارد  از زحمات همكارانم در هيئت مديره و هيئت امنا، انجمن سينماي جوانان ايران ودفاتر تابعه و همچنين اهالي سينما و اصحاب رسانه و مطبوعات كه در اين سالها با توجه ويژه و اهتمام خاص خود موجب خارج شدن فيلم كوتاه از انزوا و سربلندي فيلم كوتاه – سينماي فرهيختگان - بودند تشكر و قدرداني نمايم.
 
شايان ذكر است، هاشم ميرزاخاني از تيرماه سال 1389 به عنوان مديرعامل و رئيس هيئت مديره انجمن فعاليت خود را آغاز نمود و حبيب ايل بيگي نيز در فاصله سال‌هاي 76 تا 80 به عنوان مديربازرگاني و روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران در انجمن فعاليت داشته است و قبل از مديرعاملي انجمن، به عنوان مديركل روابط عمومي و اموربين الملل حوزه هنري مسئوليت داشته است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.