زنان اعضاي دوام منطقه 9 با برپايي کانکسهاي سلامتي خدمات بهداشتي و چکاپ پزشکي را در دسترس شهروندان نيازمند قرار مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  جانشين ستاد مديريت بحران منطقه 9 با اعلام اين خبر گفت: توانمندسازي زنان خانه‌دار عضو دوام به منظور حضور موثر و مشارکت انسان دوستانه زنان در عرصه‌هاي اجتماعي نهادينه شده است.

براساس اين گزارش، عباس خسروي با اشاره به اندوخته‌هاي علمي زنان عضو دوام؟ با شرکت در کلاسهاي آموزش مداوم تاکيد کرد: تشکلهاي جامعه‌نگر زنان در تمامي پارکهاي سطح منطقه 9 با استقرار چادرهاي سلامتي، خدمات اجتماعي و پزشکي را در دسترس عموم شهروندان قرار مي‌دهند.

وي در ادامه تصريح کرد: به مناسبت هفته بسيج خواهران عضو دوام محلات با سازماندهي امکانات در کنار تيمي از پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان به ارائه خدماتي از قبيل چکاپ و انواع معاينات پزشکي که شامل ديابت و فشارخون به همراه مشاوره خانواده مي‌پردازند.

جانشين ستاد بحران منطقه 9 ياد‌آوري کرد: اين برنامه تا پايان هفته جاري از ساعت 10 صبح تا چهار بعدازظهر ادامه دارد، افزود: کارشناسان روان‌شناسي نيز ضمن بررسي مشکلات فردي و اجتماعي مراجعين، تحليل و راهکارهاي لازم را مطرح مي‌نمايند.

عباس خسروي جانشين ستاد بحران منطقه 9 با رايگان بودن مجموعه اين خدمات افزود: به منظور کاهش مشکلات خانواده‌ها کارشناسان آموزشي  و تربيتي در چادرها به اتفاق روان‌شناسان کودک آماده به مردم هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار