مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: بیژن مقانلو، سرمربی جدید تیم ملی به قدری تجربه دارد، که تیم ملی تکواندو نیازی به مدیر فنی نداشته باشد.

مجید افلاکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: تمرینات و شاگردان خودم را دارم چون به هر حال نمی‌شود تکواندو را کنار گذاشت. اما تا زمانی‌که آقای x و اطرافیانش در فدراسیون باشند هرگز در فدراسیون و مسابقات تکواندو حاضر نخواهم شد.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها عادت به فراموشی دارند، افزود: خیلی‌ها هنوز یادشان نرفته‌ آنهایی را که به تکواندو خیانت کردند و کسی هم پیدا نشد تا جواب این رفتارها را بدهد.

به هر حال آینده مشخص می‌کند و برایم فرقی نمی‌کند که از تکواندو دور باشم چون من مدال‌ها و افتخاراتی که از این رشته می‌خواستم را کسب کرده‌ام و چیزی نمی‌خواهم.

**برای مسابقات جهانی پاورلیفتینگ آماده می‌شوم

وی که پس از جدایی از تیم ملی تکواندو به ورزش پاورلیفتینگ روی آورده است، یاد‌آور شد: در مسابقات آسیایی این رشته نقره گرفتم و خودم را برای پیکارهای جهانی که نیمه‌اول سال آینده در آمریکا برگزار می‌شود، آماده می‌کنم. از کسب مدالم در این مسابقات مطمئنم اما تلاش می‌کنم که رکوردشکنی داشته باشم.

**آرزوی موفقیت برای مقانلو

مربی سابق تیم ملی تکواندو در خصوص انتخاب بیژن مقانلو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی تصریح کرد: فدراسیون در حال آزمون و خطای مربیان مختلف است، بنابراین دوست دارم و آرزو می‌کنم مقانلو در کارش موفق باشد. شرایط فعلی فدراسیون را نمی‌دانم که چطور شده مقانلو سرمربیگری تیم ملی را در این مقطع پذیرفته است.

** شرایط مقانلو را نمی‌دانم

وی ادامه داد: چرا مقانلو قبل از المپیک لندن مربیگری تیم ملی را قبول نکرد و حالا چه شرایطی به وجود آمده که او حاضر به پذیرش هدایت ملی‌پوشان شده است.

تماسی با مقانلو نداشتم که بدانم آیا فدراسیون شرایط مقانلو را پذیرفته و یا مقانلو با شرایط فدراسیونی‌ها کنار آمده است. به هرصورت ما هم تیمی وهم باشگاهی بودیم و رفاقت طولانی داریم و هیچ اختلافی در کار نیست.

** اگر دخالتی نباشد، تیم ملی موفق می‌شود

وی با بیان اینکه با تکواندوکاران قدیمی تیم ملی ارتباط بیشتری دارد و فعلاً وارد تکواندو نمی‌شود، گفت: انتخاب مقانلو را برای تیم ملی خوب می بینم و با توجه به اینکه سهمیه‌های تکواندو برای المپیک آینده بیشتر شده امیدوارم تیم ملی موفق باشد چون بستر برای نتیجه گیری فراهم است و اگر دخالتی در کارش نباشد حتماً موفق می‌شود.

افلاکی افزود: مقانلو با تجربه تر از این است که بخواهند برای تیم او مدیر فنی تعیین کنند، چون هادی ساعی هم قبلاً شاگرد او بوده است.

** ریاست برای ساعی زود است

وی در خصوص ثبت نام هادی ساعی در انتخابات فدراسیون تکواندو افزود: به نظرم زود بود که ساعی برای حضور در انتخابات فدراسیون اقدام کند، اما حضور پولادگر را در انتخابات مناسب می دانم چون او تنها شخصی است که می تواند به تکواندو کمک کند.

** فقط پولادگر به درد تکواندو می‌خورد

وی عنوان کرد: اگر خواستار رشد تکواندو در دنیا هستیم و می خواهیم عناوین تکواندوی ایران را حفظ کنیم باید به ثبات مدیریتی برسیم.

وی گفت: آرزویم ارتقای تکواندوی ایران در دنیا است و بهترین فرد برای موفقیت آن را پولادگر می دانم، به شرطی که در انتخاب اطرافیان و ابزارش در فدراسیون بازنگری داشته باشد.

افلاکی با بیان اینکه زیاد با رضا مهماندوست سرمربی سابق تیم ملی در تماس نیست، افزود: از شرایط مهماندوست در چین تایپه کم و بیش اطلاع دارم اما زیاد با او در تماس نیستم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار