دبیر هیئت والیبال استان قم از پذیرفته شدن و موفقیت یکی از مربیان والیبال قم در کسب مدرک بین المللی مربیگری این رشته ورزشی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدجواد حسینی نژاد  اظهار داشت: دوره مربیگری والیبال با هدف افزایش مربیان بین المللی این رشته ورزشی و به منظور ارتقاء دانش نیروهای مستعد والیبال از استان های مختلف کشور با برنامه ریزی کمیته آموزش فدراسیون والیبال برگزار شد.


وی عنوان داشت: همواره برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های تربیت نیروی انسانی و همچنین قسمت‌های داوری و مربیگری در والیبال قم با حضور مربیان و داوران توانمند قمی با هدف ارتقای دانش این عزیزان موثر واقع شده و به توفیقات ارزشمندی در والیبال قم منجر شده است.

دبیر هیئت والیبال استان قم بیان کرد: دوره مربیگری رشته ورزشی والیبال در قم در سطح درجه بین المللی با حضور یکی از مدرسان مجرب این رشته از فدراسیون بین المللی والیبال در تهران برگزار شد و با موفقیت نزدیک به 40 تن از مربیان فعال والیبال کشور به کار خود پایان داد.

وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با تازه‌ترین اطلاعات تخصصی و علمی پیرامون دانش روز والیبال زیر نظر مدرسی از کشور ژاپن آشنا شدند و در بین مربیانی که توانستند این مدرک بین المللی را کسب کنند سیدابوالفضل احمدی از قم نیز حضور دارد.

حسینی نژاد یاد آور شد: مدرس ژاپنی این دوره ماتسو آداچی از چهره های مطرح آموزش فدراسیون جهانی بود و شرکت کنندگان به مدت 12 ورز در دوره بین المللی مربیگری والیبال زیر نظر وی آموزش دیدند و در نهایت با موفقیت در آزمون های تئوری و عملی این مدرک را کسب کردند.

وی که یکی از مربیان بین المللی والیبال قم به شمار می رود با اشاره به دیگر مربیان دارای این مدرک در قم، عنوان داشت: مجید مشاعی، محمد ملاحسینی، مهدی مقدم منش و حالا نیز سیدابوالفضل احمدی که متولد 1344 است دارای این مدرک معتبر مربیگری والیبال هستند و انشاءالله با بهره گیری از دانش این مربیان والیبال قم مسیر رشد و پیشرفت را خواهد پیمود./س

 

برچسب ها: قم ، والیبال ، مربی ، مدرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.