استعدادیابی در محلات از نتایج جشنواره شمسه است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در نشست ستاد راهبردی جشنواره شمسه، این جشنواره را باعث ارتقاء و ظرفیت سازی فعالیت های اجتماعی فرهنگی و استعدایابی در محلات شهر تهران خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی پیرهادی گفت: جشنواره شمسه به توانمند سازی و افزایش حضور شهروندان درکانون های سراهای محلات کمک می کند به همین دلیل سیاستگذاری و اجرای برنامه های محلی باید قوی تر از گذشته پیگیری شود.
 
وی ظرفیت سازی در محلات شهر تهران را مفید عنوان کرد و افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی از افراد نخبه و با استعداد در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری و آموزش شهروندان در سطح محلات از محسنات جشنواره شمسه است.
 
پیرهادی خاطرنشان کرد: مدیران سراهای محلات باید تمامی تلاش خود را در جذب شهروندان به حضور در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی انجام دهند و محلاتی که در مسابقات شهر تهران 3 مقام اول تا سوم را کسب نمایند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 
در ادامه کیانی معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: مدیریت محله به دلیل جنس فعالیتش در حوزه فرهنگی و اجتماعی متمرکز شد و تعامل بیشتر شهروندان با مجموعه شهرداری را دنبال می کند .
 
رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره شمسه خاطرنشان کرد: جشنواره شمسه سازوکار حضور مدیریت محله در فضاهای محلی شهر تهران است که از همان ابتدای فعالیتش باعث شناسایی ظرفیت های محلات، ایجاد خانه های 14 گانه اجتماعی و فرهنگی در سراهای محلات و فعال سازی خانه های محلی شده است.
 
وی افزود: شمسه، مشق فرهنگی محلات شهر تهران است و مدیر محله باید از ظرفیت این جشنواره برای ارتقاء فعالیت های مختلف هنری و فرهنگی استفاده کند.
 
تمامی برنامه های جشنواره شمسه باید به گونه ای انجام شود که منجر به شکل گیری یک تصویر ذهنی مناسب از شمسه در ذهن مخاطبان آن شود و با استمرار آنها در گذر زمان این ذهنیت به شهرت و هویت بدل شود و در نهایت بتوانند با متمایز کردن خود و متناسب نمودن سلایق مخاطبان با الگوها و توجهات ضمن ایجاد وفاداری منجر به هم آوری و هم افزایی ظرفیت های مجموعه جشنواره شمسه در خدمت مدیریت شهری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار