هدف نیروهای بسیجی در شهرداری تهران اثبات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است و باید در این حوزه با فعالیت های منسجم در اشاعه فرهنگ بسیج ، جهاد و شهادت حضور پر تلاش داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهندس مهدی بابایی جانشین فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور در گردهمایی بسیجیان شهرداری منطقه یک که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: شهرداری تهران توانسته از نظر تعداد نیروهای بسیجی شاغل در آن رتبه اول را بین وزارتخانه ها و ادارات کل کشور بدست آورد.

وی افزود: نیروهای بسیجی در شهرداری تهران نشانگر وجود نیروهای متدین و با اخلاص در مدیریت شهری است و باید با همدلی ، انجام فعالیت های منسجم و گروهی تاثیر گذار باشند.
 
مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک نیز گفت: منطقه یک دارای گستردگی وظایف و حجم بالای کار است و برای رسیدگی به امور محوله نیروهای بسیجی باید با یکدیگر همکاری ، همفکری و تعامل بالایی داشته باشند.
 
مهندس رضایی خاطر نشان ساخت: با اشاعه فرهنگ بسیجی باید الگویی برای سایر مناطق باشیم تا بتوانیم رهرو راه شهدا و ادای دین به آنها باشیم.
 
محمد علی باقری فرمانده بسیج شهرداری منطقه یک نیز خاطر نشان ساخت: بیش از 780 نیروی بسیجی در شهرداری این منطقه حضور دارند و 11 پایگاه بسیج در شهرداری منطقه یک با محوریت نواحی ده گانه و پایگاه مرکزی فعال است.
 
وی به تشکیل حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: 13 حلقه ی صالحین در نواحی و ساختمان مرکزی شهرداری منطقه تشکیل شده است که با برگزاری جلسات منظم ماهیانه به اجرای برنامه های ابلاغی شهرداری تهران در زمینه هایی چون اشاعه فرهنگ و نهضت عاشورا، تبیین رویکردهای حضرت امام خمینی (ره)، دفاع مقدس ،مناسبت هاو ... می پردازند.
 
باقری برپایی نمایشگاه بسیج در جوار مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: این نمایشگاه از 5 آذر ماه به مدت 5 روز با برپایی غرفه های جنگ نرم، ولایت، عفاف و حجاب ، کودکان ، محصولات فرهنگی و ... بر پاست.
 
فرمانده پایگاه حوزه مقاومت بسیج شهید علیرضا موحددانش، غبار روبی قبور شهدای گلزار شهدای امامزاده علی اکبر (ع)چیذر، برگزاری یادواره بیش از170 شهید محله تجریش در مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع)، فضاسازی مناسب در ساختمان های شهرداری منطقه یک و... را از د یگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار