دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای با بيان اينکه جامعه دانشگاهي و نخبگان مسائل را طبق فرمايشات رهبري پيگيري مي‌کنند، گفت: با توجه به اینکه کارشناسان توافق‌نامه هسته‌ای را موفقیت‌آمیز مي‌دانند، باید دو طرف تعهداتی که بر سر آن به توافق رسيده‌اند را مورد بررسي قرار دهند.

"مهدی زینالو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه گام‌های اول توافق‌نامه هسته‌ای برای کسب اعتماد اولیه در مدت 6 ماه زمان‌بندی شده است، اظهار داشت: باید منتظر باشیم تا ببینیم با توافق‌نامه صورت گرفته، در مدت کوتاه چند ماهه چه تغییراتی در روند عملکرد دو طرف حاصل می‌شود.
 
وی با بيان اينکه دو طرف بايد بتوانند طي مدت 6 ماه به خواسته‌های مطرح شده در توافق‌نامه برسند، تصريح کرد: با توجه به اینکه کارشناسان توافق‌نامه هسته‌ای را موفقیت‌آمیز مي‌دانند، باید دو طرف تعهداتی که بر سر آن به توافق رسيده‌اند را مورد بررسي قرار دهند.

 زينالو تاکيد کرد: هنگامی که توافق‌نامه هسته‌ای و مفاد آن را بررسی می‌کنیم، به نتایجی درباره دستاوردهایی که برای ایران به دنبال داشته است، می‌رسیم.
 
دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به تیم مذاکره‌کننده اظهارداشت:  جامعه دانشگاهی و نخبگان همواره مسائل را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار داده و نظر خود را در راستای فرامین ایشان ارائه کرده‌اند.
 
وی با تأکید بر اینکه تغییرات رو به رشد اقتصادی از جمله اهداف مهم در راستای توافق‌نامه هسته‌ای بوده است، خاطرنشان کرد: روند پیشرفت اقتصادی بستگی به عملیاتی شدن لغو تحریم‌ها از سوی کشورهای متعهد بوده و اینکه چقدر به تعهدات خود پایبند هستند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار