مراسم تشییع ژیلا مهرجویی برگزار شد و پیکر او از بهشت زهرا مستقیماً به طالقان انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،  مراسم تشییع پیکر مرحومه "ژیلا مهرجویی" طراح صحنه و لباس و خواهر داریوش مهرجویی کارگردان صبح امروز ساعت 10 با حضور سینماگران و هنرمندانی همچون مانی حقیقی، فرهاد توحیدی، رضا کیانیان، نظام‌الیدن کیایی، باران کوثری، بهمن فرمان آرا، علی مصفی، نگار جواهریان، رخشان بین اعتماد، محمدمهدی عسگرپور، مسعود فراستی و ... برگزار شد.

بنا بر این گزارش، پروین صفری رئیس انجمن طراحان لباس در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به مینا مهرجویی، داریوش مهرجویی و سایر بستگان و آشنایان گفت: متاسفانه سینمای ایران یکی از شریف ترین همکاران خود را از دست داد، از زمان دور او را می‌شناختم و با او کار میَ‌کردم او همیشه در حال کار بود، طراحی لباس می‌کرد، ترجمه می‌کرد و بسیاری از کارهای دیگر را انجام می‌داد. هنرمندی بود که لحظه‌ای آرام نداشت و می‌توان گفت که سینمای ایران یکی از هنرمندان سخت کوش خود را از دست داد.

در ادامه بهمن فرمان‌آرا، کارگردان سینما گفت: من در دو فیلم "بوی کافور، عطر یاس" و "خانه‌ای روی آب" با مرحومه "ژیلا مهرجویی" همکاری داشتم و سالیان دراز او را می‌شناختم و می‌دانم که چقدر سختی در زندگی خود تحمل کرد. مهمترین ویژگی او این بود که به همه انرژی می‌داد و با وجود برخورداری از یک جسته نحیف کارهای بسیاری را انجام می‌داد.

وی افزود: دیروز با شنیدن خبر فوت "ژیلا مهرجویی" شوکه شدم زیرا مرگ او غیرمنتظره بود و هم‌اکنون جای او در سینمای ایران خالی است.

گفتنی است، مجلس ختم مرحومه ژیلا مهرجویی دوشنبه  ساعت 5 بعدازظهر در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، پیکر مرحومه ژیلا مهرجویی از بهشت زهرا، مستقیم به طالقان انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام/ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار