مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه گفت: در دیدار امروز مقابل البدر بندر کنگ تنها برای پیروزی به میدان می رویم تا با کسب سه امتیاز این مسابقه، خاطره شکست تلخ هفته گذشته را از ذهن پاک کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سلمان کریمی گفت: این دیدار یکی از سخت ترین دیدارهای ما در این فصل خواهد بود چرا که تیم حریف از شرایط تقریبا خوبی برخوردار است.

وی افزود: کادر فنی پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل مس رفسنجان از لحاظ روحی با بازیکنان کار کردند و سعی داشتند تا با ارائه تمرینات پرنشاط روحیه تضعیف شده را به بازیکنان برگردانند و فکر می کنم در آستانه مسابقه برابر البدر شرایط روحی و آمادگی بدنی آنان به شرایط مطلوب رسیده باشد.

مدیرعامل راهیان در ادامه از اشتباهات داوری علیه این تیم  انتقاد کرد و گفت: همین اشتباهات خواسته یا ناخواسته تاکنون حدود 10 امتیاز از تیم ما گرفته و باعث شده هم اکنون در جایگاه دهم باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: مشخصا در دیدار مقابل پاس همدان، ایرانجوان بوشهر و مس رفسنجان داوری ها کاملا به ضرر راهیان بود و امتیازات بسیار حساسی را از ما گرفت.

کریمی در ادامه به بازی عقب افتاده این تیم برابر ابومسلم مشهد اشاره کرد و گفت: این مسابقه قرار است بیست و دوم آذر ماه جاری در کرمانشاه برگزار شود که اگر بتوانیم آن دیدار را با برتری پشت سر بگذاریم و در دیدار امروز نیز سه امتیاز را کسب کنیم تا حدودی آب رفته را به جوی بر گردانده ایم.

وی اظهار داشت: فرزاد ایزد به دلیل مصدومیت غایب است و دیوید ویکروم نیز به دلیل مشکلات مالی به تیم لیگ برتری راه آهن واگذار کردیم./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، البدر ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.