براساس تصاویر ضبط شده در پی اخطار پلیس گشت تورنتو مبنی بر بی‌حرکت ماندن و تسلیم شدن، افسر پلیس در عین ناباوری به یک معلول ذهنی شلیک کرد و خشم مردم را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیندپرس، مایکل ایلیگان 29 ساله بیمار یک بیمارستان روانی هنگام خارج شدن از بیمارستان در مقابل نگهبانان چند قدم دورتر از بیمارستان هدف گلوله مرگبار پلیس قرار گرفت.

شلیک اشتباهی افسر پلیس به مایکل ایلیگان که سرگردان و تلوتلو خوران در حال حرکت بود موجب ایستادن و مشکوک شدن پلیس گشت حاضر در خیابانی که بیمارستان تورنتو در آن واقع بود، شد.

در پی اخطار پلیس مبنی بر بی‌حرکت ماندن و تسلیم شدن و تکرار دفعه آن و بی‌تفاوت بودن مایکل و ادامه به طی مسیر خود افسر پلیس به طرف وی شلیک کرد.

مایکل ایلیگان به دلیل افسردگی در بخش روانی بیمارستان عمومی تورنتو بستری شده بود و با پوشیدن لباس (خارج از فرم بیمارستان) برای قدم زدن به دلیل تعادل نداشتن در انتخاب مسیر اشتباهی در مقابل چشمان نگهبانان خارج شد.

نگهبان این بیمارستان پس از این اتفاق به دلیل سهل‌انگاری از کار برکنار شدند.

افسر پلیس جوان پس از بازداشت 24 ساعته از اتفاق رخ داده اظهار تاسف کرد و افزود: شلیک به طرف مایکل کاملا تصادفی بوده و هدف خود را از شلیک کردن ترساندن و متوقف کردن وی بوده است و همه چیز در یک لحظه‌ اتفاق افتاده است.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار