بیمارستانی در شهرستان شهریار که متعلق به خانواده بزرگ تامین اجتماعی است ؛اما این خانواده از خدمات بیمارستان راضی نیستند و مدعی اند که خدمات مطلوبی از سوی بیمارستان به بیمه شدگان پرداخت نمی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیمارستانی در شهرستان شهریار، بیمارستانی همراه با درمانگاه که از هر در آن بیمه شدگان زیادی خارج می شوند.

به سراغ یکی از بیمه شدگان رفتیم که با چهره ای مستاصل از درب اورژانس خارج شد، او که کارفرمای یکی از کارگاه های شهرستان شهریار بود یکی از کارگران خود را که دچار حادثه شده بود به بیمارستان آورده بود، از وی راجع به خدمات رسانی بیمارستان پرسیدیم که با عصبانیت پاسخ داد، اورژانس بیمارستان، بیمار اورژانسی را نمی پذیرد و می گویند باید تا آمدن پزشک صبر کنید، آخر مگر می شود که اورژانس یک بیمارستان پزشک نداشته باشد.

بیمار دیگری که دارو به دست از درمانگاه بیمارستان خارج شد نیز گفت: فقط 2 قلم دارو به من می دهند و می گویند مابقی را به صورت آزاد تهیه کنید، مگر ماه به ماه بابت حق بیمه و درمان پول به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی کنیم که موقع دریافت دارو باید آن را آزاد تهیه کنیم.

زن میانسالی نیز با ابراز گلایه از عدم خدمات رسانی مطلوب بیمارستان گفت: این بیمارستان چشم پزشک ندارد و برای گرفتن نوبت دندان پزشکی نیز باید در روزهای متوالی منتظر بمانیم.

مرد جوانی هم با ابراز شکایت از عدم خدمات رسانی مطلوب بیمارستان تامین اجتماعی شهریار گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی اصلا پاسخگو نیست چرا که بایستی از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر با یک انگشت سالم شماره بیمارستان را بگیریم که در انتها می گوید نوبت تمام شده است و روز دیگر تماس بگیرید.

گلایه های بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به گونه ای به حق و به جا است چرا که با پرداخت حق بیمه ماهانه انتظار خدمات مطلوبی را دارند که در حال حاضر از آن بی نصیب مانده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمار ، کارگاه ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار