داوری‌ها تا اواسط دی ماه سال جاری ادامه داشته و اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم 25 دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی به کار خود پایان می‌دهد.

امیر محمدی دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به بخش بین‌المللی و آثار رسیده به جشنواره در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در بخش بین‌المللی فقط آثار برنامه سازان کشورهای مختلف به غیر از ایران با یکدیگر به رقابت گذاشته می‌شود.
 
وی با اشاره به محوریت آثار ارسالی از سوی دیگر کشورها، تصریح کرد: تولیدات کشورهای دیگر باید در حوزه "مقاومت بیداری اسلامی" و "استکبار ستیزی" باشد و تاکنون 400 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و در دست بازبینی قرار گرفته است.
 
محمدی درخصوص فرصت داده شده به برنامه‌سازان کشورهای دیگر، اظهار داشت: به دلیل در اختیار گذاشتن فرصت رقابت لازم برای دیگر کشورها، هیچگونه اثری از بخش برون مرزی، استان‌ها و نیز در حوزه سیما از سوی کشور ما ارائه داده نمی‌شود.
 
دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به هیات داوران، تصریح کرد: طی جلساتی که در ساعات آینده که با حضور "مهدی فرجی" قائم مقام رییس جشنواره تلویزیونی جام جم و در جشنواره برگزار می‌شود، هیأت داوران مشخص شده و حکم مورد نظر به آنان ابلاغ می‌شود.
 
محمدی با اشاره به مدت زمان مورد نظر برای ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، گفت: داوری آثار تا اواسط دی ماه به پایان خواهد رسید و 25 دی ماه سال جاری اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
 
دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم درخصوص بخش‌های مختلف آثار راه یافته و موضوعات آنان به جشنواره، خاطر نشان کرد: سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در 6 بخش "پویا نمایی" ، "مستند"، "بین‌الملل"، "فیلم‌های تلویزیونی"، "برنامه‌های ترکیبی" و "مجموعه‌های نمایشی" برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.