معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: طبق اسناد و مدارکی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد افشین پیروانی هیچگونه طلبی از باشگاه سرخپوشان پایتخت ندارد.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: افشین پیروانی، بازیکن بزرگی در سال‌های گذشته بوده و وی از جمله مفاخر باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و اعتقاد داشتیم که وی بتواند در بازی با میلان نیز به میدان برود اما در خصوص مطالباتی که پیروانی در یک برنامه تلویزیونی به آن اشاره کرده باید تأکید کنم که در رابطه‌ با این مسأله طبق اسناد و مدارکی که در باشگاه وجود دارد به نظر می‌رسد که وی تمام مطالبات خود را با باشگاه به 2 صورت دریافت کرده که یک بخش آن از طریق باشگاه  پرسپولیس پرداخت شده و بخش دیگر آن توسط سازمان لیگ که از محل درآمدهای باشگاه بدست آورده بود به پیروانی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: البته اگر افشین پیروانی اسناد و مدارکی در خصوص مطالبات خود دارد به باشگاه ارائه بدهد تا ما این موضوع را پیگیری کنیم و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهیم اما ما انتظار داشتیم پیش از آنکه این موضوع رسانه‌ای شود به ما ابلاغ می‌شد.

**پرسپولیس شکایتی کتبی به کمیته انضباطی ارسال خواهد کرد

سالارکیا گفت: در بازی تراکتور- پرسپولیس کارشکنی‌های بسیاری صورت گرفت و پرسپولیس بعد از ارسال نامه کتبی، شکایت خود را کتبا تحویل کمیته انضباطی خواهد داد.

سالارکیا اظهار داشت: آنچه از این بازی مشاهده می‌شد از دقایق ابتدایی بازی متاسفانه جو ورزشگاه توسط تماشاچیان تراکتور به هم زده شد و هواداران به اعضای تیم پرسپولیس فحاشی می‌کردند.

سالارکیا در ادامه گفت: قطعا از کمیته انضباطی خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم متاسفانه تنها این مورد نبود سیدجلال حسینی توسط کریم انصاری‌فر تحریک می‌شد ولی حسینی با خویشتن‌داری از این مسئله رد شد و با انصاری‌فر درگیر نشد و بعد از آن، سیلی که اسدی به حسینی زد هم نباید از دید کمیته انضباطی دور بماند و از کمیته انضباطی خواهان رسیدگی به این موضوعات هستیم. البته باید بگویم تا رسیدن نامه کتبی ناظر بازی صبر خواهیم کرد و بعد از آن تیم پرسپولیس شکایتی کتبی به کمیته انضباطی ارسال خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار